پاری سن ژرمن با دریافت یک بازیکن بارسلونا اسپانیا، به فروش نیمار رضایت می دهد

به گزارش شیوا مارکت، یک نشریه انگلیسی از موافقت باشگاه پاری سن ژرمن با فروش مهاجم برزیلی اش به بارسلونا در صورت جذب یکی از بازیکنان کاتالان ها خبر داده است.

پاری سن ژرمن با دریافت یک بازیکن بارسلونا اسپانیا، به فروش نیمار رضایت می دهد

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس مدعی شده است که باشگاه پاری سن ژرمن حاضر است به شرط جذب یک بازیکن از بارسلونا، نیمار را به این تیم بفروشد.

نیمار پس از گذشت دو سال از زمان جدایی اش از بارسلونا و عقد قرارداد 222 میلیون یورویی با PSG، حالا قصد بازگشت به نوکمپ را دارد اما مسئولان باشگاه فرانسوی تمایلی به فروش او به بارسا ندارند. اکنون اما ظاهراً موضع این باشگاه عوض شده است و طبق ادعای سان این باشگاه حاضر است در ازای جذب کلمن لنگله، مدافع فرانسوی آبی و اناری ها به علاوه مابه التفاوت قیمت او با نیمار، به مهاجم برزیلی اش اجازه بازگشت به نوکمپ را بدهد.

لنگله 24 ساله دوران بازیگری اش را در تیم نانسی فرانسه شروع کرد و طبق اعلام نشریه اسپانیایی اسپورت، او نزد مقامات باشگاه پاری سن ژرمن به شدت بازیکن محبوبی است.

این بازیکن فرانسوی تابستان سال گذشته با قراردادی 31 میلیون پوندی از سویا به بارسلونا رفت اما آنطور که انتظار می رفت نتوانست خودش را به برنامه های تاکتیکی ارنستو والورده تحمیل کند و فصل گذشته در لالیگا تنها 23 بازی انجام داد.

با توجه به این موضوع، بارسلونا حاضر به فروش لنگله خواهد شد اگر رفتن او منجر به بازگشت نیمار به بارسلونا گردد. این باشگاه به طرح معاوضه فیلیپه کوتینیو یا عثمان دمبله با نیمار فکر می کرد اما گویا پاریسی ها ترجیح می دهند لنگله کمتر شناخته شده را جذب نمایند.

اگرچه هنوز ابهامات فراوانی درباره بازگشت نیمار به بارسلونا وجود دارد، اما به نظر می رسد که این جابجایی محتمل تر شده به خصوص که نیمار هنوز به شرکت در تمرینات پیش فصل آبی و اناری ها هم نشده است.

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن اخیراً خاطرنشان کرد که این باشگاه با فروش نیمار مخالف نیست، البته به شرط دریافت یک پیشنهاد قابل قبول.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7725

به "پاری سن ژرمن با دریافت یک بازیکن بارسلونا اسپانیا، به فروش نیمار رضایت می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن با دریافت یک بازیکن بارسلونا اسپانیا، به فروش نیمار رضایت می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید