سرانجام رقابت فرنگی کاران ایران در تورنمنت کرواسی با سه مدال رنگارنگ

به گزارش شیوا مارکت، تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ کرواسی سرانجام داد. 5 نماینده دیگر ایران نیز حذف شدند.

سرانجام رقابت فرنگی کاران ایران در تورنمنت کرواسی با سه مدال رنگارنگ

به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان جایزه بزرگ کرواسی که جزو طرح رنکینگ سیستم اتحادیه دنیای کشتی نیز محسوب می گردد، روزهای 20 و 21 بهمن در شهر زاگرب کشور کرواسی برگزار گردید. 8 کشتی گیر تیم ملی جوانان ایران با راهنمایی حمید باوفا به مصاف حریفان خود در این مسابقات رفتند که در انتها تیم ایران توسط پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال طلا، میلاد رضانژاد در وزن 60 کیلوگرم صاحب مدال نقره و محمد ناقوسی در وزن 77 صاحب مدال برنز شد. در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در رقابت های دوره ای در دو کشتی به ترتیب واسیل بوتز الکساندراف از رومانی را با نتیجه 8 بر 4 و آیازچی دوگوس از ترکیه را با نتیجه 5 بر 1 شکست داد. دادمرز در کشتی سوم و برای کسب مدال طلا مقابل اکرم اوزترک دارنده مدال برنز دنیا از ترکیه 2 بر 1 پیروز شد و عنوان نخست این رقابت ها را از آن خود کرد. در وزن 77 کیلوگرم محمد ناقوسی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با فورکان بایراک قهرمان جوانان دنیا از ترکیه با نتیجه 3 بر 2 به فزونی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ناقوسی در این مرحله مقابل یونس امره باشار قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر باخت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در دیدار رده بندی با نتیجه 5 بر 4 ایلی سیوچاری دارنده مدال برنز دنیا از کشور رومانی را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت. در وزن 60 کیلوگرم میلاد رضانژاد حسین وند پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با توجه به حاضر نشدن تونی برالا از کشور کرواسی راهی دور سوم شد. وی در این دور مقابل ویرجیل مونتیانو از کشور رومانی با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضانژاد در این مرحله اریک توربا از کشور مجارستان را با نتیجه 6 بر 3 مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد، اما در دیدار نهایی برابر کرم کمال قهرمان جوانان دنیا و دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از ترکیه باخت و به مدال نقره رسید.

محمدرضا مختاری در 67، حسین فروزنده در 82، حسن فروزنده در 87، ابوالفضل سیدمهدوی در 97 و علی اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم 5 نماینده دیگر ایران در این رقابت ها بودند که با شکست مقابل رقبای شان حذف شدند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3311

به "سرانجام رقابت فرنگی کاران ایران در تورنمنت کرواسی با سه مدال رنگارنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام رقابت فرنگی کاران ایران در تورنمنت کرواسی با سه مدال رنگارنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید