خاتمه یک عاشقانه 30 ساله، توتی: مدیران رم مرا نمی خواستند

به گزارش شیوا مارکت، مدیران باشگاه من را نمی خواستند. آنها در هیچ یک از تصمیم گیری ها من را حساب نمی کردند و هرگز به وعده های خود عمل نکردند.

خاتمه یک عاشقانه 30 ساله، توتی: مدیران رم مرا نمی خواستند

خاتمه یک عاشقانه 30 ساله، توتی: مدیران رم مرا نمی خواستند

فرانچسکو توتی که پیشنهاد باشگاه رم مبنی بر قبول سمت مدیرفنی باشگاه رم را نپذیرفت، در کنفرانس خبری که امروز در کمیته ملی المپیک ایتالیا ترتیب داده شده بود، در مورد تصمیمش برای استعفا از سمتش در رم گفت: می خواهم از جیووانی مالاگو - رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا - تشکر کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشت تا در این سالن زیبا که برای ورزشکاران معنا و مفهوم خاصی دارد، کنفرانس خبری را برگزار کنم.

توتی که با برگزاری این کنفرانس در این سالن به نوعی اختلافش با مدیران باشگاه رم را علنی کرد، ادامه داد: ایمیلی به باشگاه ارسال کردم تا احساس غیرقابل تصوری که داشتم را بگویم. من نامه استعفایم را نوشتم. امیدوار بودم برای انجام این کار ضرورتی وجود نداشته باشد، اما روز سرنوشت ساز فرا رسید که برای من خیلی زشت و دردناک است.

دستیار مدیر ورزشی تیم رم که پس از 30 سال حضور در این باشگاه تصمیم به جدایی گرفت، گفت: با در نظر دریافت شرایط موجود، تنها راه چاره درست دریافت این تصمیم وحشتناک بود، به خصوص اینکه من هرگز فرصت کار در حیطه فنی باشگاه رم را نداشتم. تصمیم برای استعفا را از ماه ها پیش گرفته بود، اما اکنون زمان مناسبی برای اعلام این تصمیم بود. رم باشگاهی است که عاشق و هوادار دارد و نباید جناح هوادار توتی، جناح هوادار پالوتا یا جناح هوادار بالدینی وجود داشته باشد. تنها هواداری از رم باید باشد.

اسطوره جالوروسی توضیح داد: همانطور که گفتم رؤسا می آیند و می روند، مربیان و بازیکنان هم همینطور، اما پرچم ها ماندگار هستند. دریافت این تصمیم سخت بود و زمان زیادی برد تا به این نتیجه برسم. باید بگویم مقصر این تصمیم من نیستم. نمی دانم دیگر باید چه چیزی بگویم. رم خانه دوم من و حتی خانه اول من است چون بیشتر زمانم را در تریگوریا - محل تمرین رم - گذارندم تا خانه ام. همواره رم برای بر هر چیزی اولویت داشته و می خواستم این باشگاه در در سطح دنیا در اوج باشد، از این رو دریافت این تصمیم دردناک بود.

-

توتی اظهار داشت: هرگز در پروژه فنی باشگاه رم شرکت داده نشدم. ما هرگز در باشگاه رم به یکدیگر یاری نکردیم. مدیران باشگاه می دانستند که من چه می خواهم و چه قصدی دارم، اما صادقانه می گویم که آنها من را نمی خواستند. آنها در هیچ یک از تصمیم گیری ها من را حساب نمی کردند. مدیران باشگاه رم هرگز به وعده های خود عمل نکردند. تنها مایلم از طرفداران رم تشکر کنم که همواره با من خوش رفتار بودند.

دستیار مدیر ورزشی تیم رم یادآور شد: از دید من رم مهمترین باشگاه دنیا است و از اینکه آنها را در چنین شرایطی می بینیم، ناراحت و عصبانی هستم. طرفداران باشگاه رم با طرفداران دیگر باشگاه ها فرق دارند و عشق شان به باشگاه محبوب شان تمام نشدنی است. همواره هوادار رم خواهم بود و این تنها یک خداحافظی عادی است نه خداحافظی همیشگی.

هافبک پیشین تیم ملی ایتالیا ادامه داد: اکنون مسیرهای دیگر را تست خواهم کرد. در حال حاضر مالک یک باشگاه دیگر می خواهد به من اعتماد کند و همواره آماده کار خواهم بود. کارهای زیادی می توانم در حال حاضر انجام دهم و در حال ارزیابی پیشنهادهایم در آرامش کامل هستم. سعی خواهم کرد تصمیمی از صمیم قلبم بگیرم.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6935

به "خاتمه یک عاشقانه 30 ساله، توتی: مدیران رم مرا نمی خواستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه یک عاشقانه 30 ساله، توتی: مدیران رم مرا نمی خواستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید