پخش دومین بازی ایران در جام ملت های آسیا روی آنتن دو شبکه

به گزارش شیوا مارکت، مسابقه ایران ـ ویتنام، شنبه (بیست و دوم دی ماه) به صورت زنده از شبکه سه سیما و رادیو ورزش پخش می گردد.

پخش دومین بازی ایران در جام ملت های آسیا روی آنتن دو شبکه

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، دومین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های 2019 آسیا مقابل تیم ویتنام است که امروز ساعت 14:30 برگزار می گردد.

این مسابقه در برنامه آسیا 2019 به طور زنده روی آنتن می رود و از ساعت 13:45 امروز شروع می گردد.

محمد حسین میثاقی، مجری برنامه آسیا 2019 هم با ارائه اطلاعات تکمیلی و ارتباط مستقیم با گزارشگر مسابقه که محمدرضا احمدی است پیش و بعد از بازی با بازیکنان و مسئولان تیم گفت وگو خواهند کرد.

این برنامه به تهیه کنندگی مهدی هاشمی کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که مسابقات تیم ملی و بازی های مهم این دوره از مسابقات جام ملت های 2019 آسیا را روی آنتن می برد.

برنامه جام آسیایی از رادیو ورزش نیز به طور مستقیم گزارش بازی را روی آنتن می برد. این برنامه به تهیه کنندگی سید مسعود نجات ضمن گزارش بازی به تحلیل آن با حضور کارشناسان می پردازد. بیژن ذوالفقارنسب، کوروش برمک و محمد فغانی در لابه لای گزارش علی اکبر ارمنده، کارشناسی برنامه را عهده دار شده اند.

در رادیو نیز ویژه برنامه تهران ورزشی با تحلیل فنی بازی امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاف با ویتنام از ساعت 14:15 دقیقه پخش می گردد. همچنین امروز محمد نصرتی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و مربی کنونی فوتبال در این دورهمی مهمان برنامه است. گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران و کارشناسان، اطلاع رسانی از آخرین اوضاع و احوال بازیکنان، حال و هوای حاکم بر بازی و حواشی از دیگر بخش های این ویژه برنامه است. در ویژه برنامه تهران ورزشی محمد هادی نه برادر، تهیه کننده و محمد میر، کارشناس مجری با ارائه اخبار مهم مربوط به جام ملت ها همراه شما مخاطبان خواهند بود.

بازی تیم های ملی ایران و ویتنام در استادیوم آل نهیان، ابوظبی امارات متحده عربی برگزار می گردد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9519

به "پخش دومین بازی ایران در جام ملت های آسیا روی آنتن دو شبکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش دومین بازی ایران در جام ملت های آسیا روی آنتن دو شبکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید