پرسپولیس تنها میزبان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا؟

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کشورهای مختلف برای میزبانی در لیگ قهرمانان 2021 آسیا را گرفته است و طبق اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران قرار است فردا شرایط میزبانی در لیگ قهرمانان معین گردد.

پرسپولیس تنها میزبان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا؟

AFC پیش از این تصمیم گرفته بود بازی های هر گروه را در یکی از کشورهای همان گروه به صورت متمرکز برگزار کند. بر همین اساس کشورهای عراق، ایران، عربستان، قطر و امارات برای دریافت میزبانی بازی های گروه خود درخواست خود را به AFC ارسال کردند اما حالا یک سایت عربی از احتمال بر هم خوردن معادلات کنفدراسیون آسیا خبر داده است.

سایت گل عربی شب گذشته مدعی شد AFC به فدراسیون هایی که خواستار میزبانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در غرب آسیا هستند اعلام نموده که ممکن است همانند سال قبل، قطر به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب گردد. دلیل این مسئله هم محدودیت هایی است که برخی از کشورها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ نموده اند.

این سایت در ادامه خاطرنشان کرد اگر تمام مسابقات در قطر برگزار نگردد، به ترتیب عربستان میزبان گروه اول، امارات میزبان گروه دوم، قطر میزبان گروه سوم و چهارم و ایران میزبان گروه پنجم خواهد بود.

عربستان به دلیل مشکلاتی که با ایران دارد، قادر به میزبانی از نمایندگان ایران نیست و به همین خاطر تیم الهلال در گروه اول می تواند شرایط میزبانی داشته باشد چرا که در این گروه تیم ایرانی حضور ندارد.

در گروه پنجم لیگ قهرمانان تیم های پرسپولیس ایران، گوا هند و الریان قطر حضور دارند و در صورتی که AFC از فرمول دوم خود استفاده کند، پرسپولیس شانس میزبانی در آسیا را خواهد داشت.

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28141

به "پرسپولیس تنها میزبان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس تنها میزبان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید