پرونده مستند و قاتلی که برای تسکین بازماندگان به محل جرم برگشت

به گزارش شیوا مارکت، شبکه مستند در تازه ترین قسمت از برنامه پرونده مستند ماجرای جوانی را روایت می نماید که پس از قتل یکی از اقوام دورش برای تسکین بازماندگان به محل جنایت بازگشت.

پرونده مستند و قاتلی که برای تسکین بازماندگان به محل جرم برگشت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، شبکه مستند دوشنبه 26 خرداد در تازه ترین قسمت از برنامه پرونده مستند ماجرای جوانی را روایت می نماید که پس از قتل یکی از اقوام دورش برای تسکین بازماندگان به محل جنایت بازگشت.

شب 21 ماه رمضان خبر قتل یک پیرزن تنها به پلیس 110 اعلام شد و به سرعت مأموران کلانتری راهی محل حادثه شدند.

پسر مقتول در اظهارات خود به مأموران پلیس گفت: چندساعتی بود از مادرم که تنها زندگی می کرد، خبر نداشتم، برای همین نگران شدم و با وی تماس گرفتم، اما کسی جوابگو نبود، سراسیمه به خانه مادرم رفتم و با جسد وی روبرو شدم.

درحالی که تحقیقات ادامه داشت، مأموران کلانتری به یکی از بستگان مقتول که به محل حادثه آمده بود، مشکوک شدند؛ پسر مقتول به مأموران کلانتری گفت که این پسر، نوه دایی اش است و برای تسکین دادن به اینجا آمده است.

دقایقی بعد مأموران کلانتری به چهره و رفتار این پسر جوان مشکوک شدند، وی مرتب عرق می ریخت و به شدت سراسیمه بود. این جوان 28 دستگیر و در بازپرسی ها معین شد گلوی آشنای خود را بریده تا 50 میلیون تومان طلا سرقت کند.

پرونده مستند در مصاحبه با قاتل، روانشناس، سرهنگ کارمطلع علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس مطلعی پایتخت و سرهنگ کارمطلع اصغر شامی به آنالیز ابعاد مختلف این پرونده می پردازد.

مجموعه برنامه پرونده مستند کاری از شبکه مستند سیماست که به منظور مطلع سازی جامعه و شناخت بیشتر مردم در مورد جرائم مختلف به آنالیز پرونده های مهم پلیسی با حضور شخص متهم، کارشناس و ... می پردازد.

این برنامه دوشنبه ها ساعت 22:30 از شبکه مستند پخش می گردد و تکرار آن روز بعد ساعت 10:30 خواهد بود.

hecaconf.ir: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21594

به "پرونده مستند و قاتلی که برای تسکین بازماندگان به محل جرم برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده مستند و قاتلی که برای تسکین بازماندگان به محل جرم برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید