پروژه روشنایی محور گردشگری آق سو در شهرستان کلاله شروع شد

به گزارش شیوا مارکت، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از شروع عملیات اجرایی تکمیل روشنایی محور گردشگری آق سو شهرستان کلاله با اعتبار 800میلیون ریال اطلاع داد.

پروژه روشنایی محور گردشگری آق سو در شهرستان کلاله شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز سه شنبه 1 مرداد 98، با اعلام این خبر اضافه نمود : این پروژه با اعتبار 800 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی شروع شد .

او به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره نمود و اعلام کرد: در عملیات اجرایی این فاز روشنایی حدود 500 متر طول با نصب 13 عدد تیر بتنی و 16 عدد چراغ روشنایی تامین خواهد شد.

کریمی در ادامه یادآور شد: این اداره کل در سنوات قبل اقدام به اجرای زیر سازی وآسفالت راستا به طول حدود پنج کیلومتر، احداث سکو و آلاچیق و مبلمان بتنی طرح چوب و تعمیر دو باب سرویس بهداشتی چهار چشمه و همچنین اجرای روشنایی فشار متوسط به طول دو کیلومتر با اعتبار 5میلیارد و 285میلیون ریال نموده است.

او گفت: این اداره کل در سال اقتصادی بعدی اعتباری در حدود 500 میلیون ریال برای تکمیل زیرساخت های گردشگری محور آق سو پیش بینی نموده است که در صورت تخصیص اعتبارات، نسبت به تکمیل و اجرای آن اقدام خواهد شد.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8065

به "پروژه روشنایی محور گردشگری آق سو در شهرستان کلاله شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه روشنایی محور گردشگری آق سو در شهرستان کلاله شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید