پلیس از نرده کشی پارک شوش بی اطلاع است

به گزارش شیوا مارکت، فرمانده انتظامی تهران عظیم گفت: کار نرده کشی پارک شوش مربوط به شهرداری است و ما در نیروی انتظامی از چرایی انجام این کار بی اطلاع هستیم.

پلیس از نرده کشی پارک شوش بی اطلاع است

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران عظیم در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، درباره علت و چرایی نرده کشی پارک شوش واقع در منطقه 12 شهر تهران، اظهار کرد: اقدام فوق مربوط به شهرداری است و ما در نیروی انتظامی از چرایی انجام این کار بی اطلاع هستیم.

وی توضیح داد: ما در جریان این اتفاق نیستیم و این کار توسط شهرداری در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی تهران عظیم اعلام نمود: خوشبختانه مردم و مدیران بوستان ها و فضای سبز از زمان مشخص محدودیت های ترددی تا کنون همکاری خوبی داشته اند.

سردار رحیمی تاکید نمود: اندک مواردی هم که قوانین منع تردد و محدودیت های کرونایی را نقض نموده اند تذکر دریافت نموده و پلیس در صورت مشاهده هر گونه تخلفی پس از تذکر اولیه و تکرار تخلف از طرف خاطیان با آن ها برابر قانون برخورد خواهد نمود.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر محدوده پارک شوش توسط افرادی که گفته می گردد جزو نیروهای شهرداری تهران هستند به نرده کشی این پارک و محدود کردن ساعات رفت و آمد سایر شهروندان و همچنین ایجاد محدودیت در تردد افراد کارتن خواب و مصرف کنندگان موادمخدر اقدام نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29506

به "پلیس از نرده کشی پارک شوش بی اطلاع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس از نرده کشی پارک شوش بی اطلاع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید