پیانیچ: پاری سن ژرمن؟ آنها تیمی فوق العا ده اند و در فوتبال هرچیزی ممکن است

به گزارش شیوا مارکت، هافبک بوسنیایی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به شایعه پیوستنش به قهرمان لوشامپیونه دامن زد.

پیانیچ: پاری سن ژرمن؟ آنها تیمی فوق العا ده اند و در فوتبال هرچیزی ممکن است

به گزارش خبرنگاران، در حالی که شایعاتی مبنی بر احتمال فروش میرالم پیانیچ از سوی یوونتوس به پاری سن ژرمن شنیده می گردد، این هافبک بوسنیایی هم احتمال انتقالش به پایتخت فرانسه را قوت بخشید.

پیانیچ که به عنوان میهمان در یک برنامه تلویزیونی شرکت نموده بود، در پاسخ به این سؤال که آیا او به رفتن به PSG فکر می نماید گفت: پاری سن ژرمن جزو 8 تیم برتر اروپا است. آنها می خواهند فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا، دستاورد بهتری داشته باشند و پاری سن ژرمن هم باشگاه بزرگی است که هر بازیکنی را مجذوب می نماید. این باشگاه پروژه فوتبالی قابل قبولی دارد، از بازیکنان فوق العاده ای برخوردار است و انگیزه اش برای بردن لیگ قهرمانان اروپا بالاست. PSG باشگاهی است که مردم در تمام جهان برای آن احترام قائلند.

پیانیچ اضافه کرد: در فوتبال هر چیزی ممکن است. من 8 سال در فوتبال ایتالیا بوده ام و الان هم در یک باشگاه بسیار بزرگ مانند یوونتوس هستم. در فوتبال شما نمی توانید هیچ چیزی را پیش بینی کنید. اگر همه طرفین به رخ دادن چنین اتفاقی تمایل داشته باشند، ما می توانیم درباره یک جابجایی صحبت کنیم اما من الان به این موضوع فکر نمی کنم. تنها چیزی که الان ذهن مرا درگیر نموده است به خاتمه رساندن فصل و کوشش برای بردن لیگ قهرمانان در چند سال آینده است.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5674

به "پیانیچ: پاری سن ژرمن؟ آنها تیمی فوق العا ده اند و در فوتبال هرچیزی ممکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیانیچ: پاری سن ژرمن؟ آنها تیمی فوق العا ده اند و در فوتبال هرچیزی ممکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید