پیروزی سعید عبدولی در نخستین گام، کاویانی نژاد حذف شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی دنیا از صبح امروز شنبه در شهر نورسلطان قزاقستان شروع شد که طی آن چهار نماینده کشورمان در اوزان 55 ،63 ، 72 و 82 کیلوگرم به میدان رفتند. امین کاویانی پور نخستین ملی پوش ایران بود که امروز در وزن 72 کیلوگرم به میدان رفت که نتیجه را به حریف گرجستانی خود واگذار کرد و در نهایت حذف شد، اما پویا ناصر پور در وزن 55 کیلوگرم به مصاف حریفی از ترکیه رفت و او را با اقتدار از پیش رو برداشت. سعید عبدولی هم در نخستین کشتی خود بعد از استراحت در دور اول توانست حریفی از چک را مغلوب کند.

پیروزی سعید عبدولی در نخستین گام، کاویانی نژاد حذف شد

نتایج پیکارهای نمایندگان کشورمان تا این مرحله به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصر پور در دور نخست به مصاف شریف کلیچ از ترکیه رفت و با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. ناصرپور در دور بعد با الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان سرشاخ خواهد شد.

پیش از این امین کاویانی نژاد در وزن 72 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 9 بر یک مقابل لوری لومادزه از گرجستان شکست خورد. در ادامه به دلیل باخت حریف گرجستانی در برابر نماینده آذربایجان، کاویانی نژاد هم از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم که 18 شرکت کننده حضور دارند، میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با استپان ماریانیان دارنده مدال طلای دنیا از روسیه کشتی می گیرد.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف پیتر نوواک از چک رفت و با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10504

به "پیروزی سعید عبدولی در نخستین گام، کاویانی نژاد حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سعید عبدولی در نخستین گام، کاویانی نژاد حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید