پیش بینی ترسناک فردی که می گوید از آینده آمده!

به گزارش شیوا مارکت، فردی که خود را مسافر زمان معرفی می نماید و می گوید که از سال 2671 آمده است، هشدار می دهد که قرار است چند هفته دیگر، موجودات فضایی به زمین بیایند!

پیش بینی ترسناک فردی که می گوید از آینده آمده!

پریسا عباسی- این گردشگر یا مسافر زمان، پستی را در تیک تاک به اشتراک گذاشته که موجودات فضایی هزاران نفر را خواهند ربود تا آنها را به سیارات دیگر ببرند و زندگی را در سال 2023 برای همواره تغییر دهند.

این یک ادعای تکان دهنده از این مسافر فرضی زمان با نام رادیان تایم تراولر در تیک تاک است که این متن را در زیر ویدیوی خود گذاشته: بله، من یک مسافر واقعی زمان هستم، و دنیا به زودی به انتها خواهد رسید.

او این ویدیوی عجیب را با این پیش بینی ادامه می دهند که :یک گونه از موجودات فضایی بسیار متخاصم می آیند تا زمین را بگیرند، و ما برنده نخواهیم شد.

این مسافر زمان در گزارش های خود در خصوص آینده، راه کاری را نشان می دهد که تا حدودی آرامش بخش است: گروه از موجودات فضایی که دنیا آنها نیز به وسیله این دشمنان ویران شده است، بعضی از ما را نجات خواهند داد.

او مدعی است که این موجودات فرازمینی برنامه ای دقیق و زمانبندی شده دارند: در 23مارس 2023، در حدود 8000 نفر به یک سیاره قابل سکونت دیگر منتقل خواهند شد.

این ادعاها با اطمینان کامل مطرح شدند، اما هنوز هیچ منبعی برای اثبات این پیش بینی ها وجود ندارد.

مطرح کردن این ادعاهای عجیب با واکنش های جالبی هم روبه رو شده است. برای نمونه فردی نوشته است: به این هپروت می گویند نه حضور موجودات فضایی.

بیشتر بخوانید:

  • بزرگترین عددی که می شناسید، پیش این رقم ها شوخی است!

از قضا این دست پیش بینی ها در فضای مجازی سابقه دارد و در همین رابطه فردی نوشته است: آن 10 نفری که قرار بود ابرقدرت شوند چه شدند؟ این اتفاق هرگز نیافتاد.

منبع: the-sun

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30055

به "پیش بینی ترسناک فردی که می گوید از آینده آمده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی ترسناک فردی که می گوید از آینده آمده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید