کشتی آزاد زیر 23 سال دنیا، صعود سه نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی

به گزارش شیوا مارکت، سه نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت های پنج وزن اول کشتی آزاد زیر 23 سال دنیا راه یافتند.

کشتی آزاد زیر 23 سال دنیا، صعود سه نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال دنیا (امیدها) از ظهر امروز (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه 4 بر یک مقابل رازمیک میساکیان از ارمنستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم مقابل ریکوتو آرای از ژاپن با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. سرلک در این مرحله روبرتی دینگاشویلی از گرجستان را با نتیجه 7 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سرلک در این مرحله با ادلان عسکراف از قزاقستان کشتی می گیرد.

در وزن 65 کیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور اول با نتیجه 3 بر صفر و ضربه فنی مغلوب جایدین الرمان از آمریکا شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس حضور در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین حسینی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 آرمان آندراسیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل انس اوشلو از ترکیه با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله امر حسین از مصر را با نتیجه 5 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال به مصاف چرمان والیف از کشور روسیه می رود.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 11 بر صفر لوکاس کراساسکاس از لیتوانی را شکست داد وی در دور بعد مقابل گی وی ماتچاراشویلی از گرجستان با نتیجه 8 بر 6 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گلیج در این مرحله به مصاف دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس می رود.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق امشب برگزار می گردد.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12900

به "کشتی آزاد زیر 23 سال دنیا، صعود سه نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد زیر 23 سال دنیا، صعود سه نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید