کوارش کاران خراسان شمالی در قالب تیم ملی به رقابت های آسیایی اعزام شدند

به گزارش شیوا مارکت، کوروش خسرویار در مصاحبه با خبرنگاران، از اعزام دو نفر از کوراش کاران خراسان شمالی در قالب تیم ملی کوراش ساحلی ایران به نخستین دوره رقابت های کوارش ساحلی آسیا خبر داد و افزود: الیاس علی اکبری و هادی قدیمی از خراسان شمالی به این رقابت ها در تایلند اعزام شده اند.

کوارش کاران خراسان شمالی در قالب تیم ملی به رقابت های آسیایی اعزام شدند

وی با بیان این که تیم ملی کوراش ساحلی متشکل از پنج نفر است، اضافه کرد: افزون بر دو کوراش کار خراسان شمالی قنبرعلی قنبری و حمید قلی حسنقه از خراسان رضوی و علی دهقانی فرد از استان لرستان دیگر اعضای تیم ملی کوارش ساحلی ایران در این رقابت های آسیایی هستند.

خسرویار با اشاره به این که مربی تیم ملی ایران در این رقابت ها نیز رضا مهنانی، مربی ارزنده اهل خراسان شمالی است، اضافه کرد: نخستین دوره مسابقات آسیایی کوراش ساحلی تایلند 28 آبان ماه برگزار می شود.

به گفته وی نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش اعزامی به رقابتهای آسیایی تایلند نیز ششم آبان ماه در خراسان شمالی برگزار شده بود.

رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی در ادامه از برگزاری آزمون اعطای کمربند دان یک تا چهار جودو در استان خبر داد و اضافه کرد: این آزمون برای 16 جودوکار کمربند مشکی استان برگزار گشت.

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11185

به "کوارش کاران خراسان شمالی در قالب تیم ملی به رقابت های آسیایی اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوارش کاران خراسان شمالی در قالب تیم ملی به رقابت های آسیایی اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید