کورتوا: وقتی با قد دومتری ام جلو بکشم، حریف را مضطرب می کنم

به گزارش شیوا مارکت، سنگربان بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید درباره حرکت نجات بخشش در تساوی خارج از خانه کهکشانی ها مقابل والنسیا شرح داد.

کورتوا: وقتی با قد دومتری ام جلو بکشم، حریف را مضطرب می کنم

به گزارش خبرنگاران، تیبو کورتوا شب گذشته (یکشنبه) ناجی رئال مادرید شد. او با جلو کشیدن در دقیقه پنجم وقت های تلف شده، به رئالی که یک بر صفر از والنسیا عقب بود، یاری کرد گل تساوی را بزند و در آستانه ال کلاسیکو از شکست فرار کند.

کورتوا پس از بازی گفت: با دو متر قدی که دارم، وقتی جلو بکشم، می توانم تیم حریف را دچار استرس بکنم. این بار هم تونی کروس ضربه کرنر را روی تیر یک فرستاد و من هم دیدم که توپ در ارتفاعی است که می توانم از آن استفاده کنم و به این ترتیب ضربه خوبی به آن زدم. در ادامه توپ به بنزما رسید و او هم گل زد. این گل باعث شد امتیاز ارزشمند را در این بازی کسب کنیم.

دروازه بان بلژیکی کهکشانی ها اضافه نمود: شما باید با این باور که می توانید به تیم تان یاری کنید که به گل برسد، جلو بکشید. قبل از آن صحنه، مانو وایخو می توانست گل دوم والنسیا را بزند و نتیجه را 2 بر صفر کند اما من با واکنشی خوب توانستم مانع گلزنی او شوم. قبل از اینکه جلو بروم، نگاهی به نیمکت انداختم اما می دانستم که در هر حال جلو می کشم، چون که فقط 30 ثانیه به سرانجام بازی مانده بود و در آن مدت کم باید به تیمم یاری می کردم، البته من قبل از آن هم در دنیمه دوم بازی با دو واکنش خوب به والنسیا اجازه گلزنی نداده بودم. این پیروزی باعث می گردد که با شرایط بهتری به ال کلاسیکو برویم چون خوب نبود که بعد از باخت به نوکمپ برویم. علاوه بر این کسب امتیاز در آخرین دقیقه بازی همواره حس خوبی دارد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14554

به "کورتوا: وقتی با قد دومتری ام جلو بکشم، حریف را مضطرب می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورتوا: وقتی با قد دومتری ام جلو بکشم، حریف را مضطرب می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید