آشنایی با قلعه بدروم در ترکیه جاهای دیدنی ترکیه

به گزارش شیوا مارکت، قلعه بدروم Bodrum Castle

قلعه بدروم : یکی از زیباترین شهرهای ساحلی جنوب غربی ترکیه ، بدروم است که دارای ساحلی بی نظیر و مکانهای گردشگری فوق العاده ای است که مقصد بسیاری از گردشگران در سفر به ترکیه شهر بدروم می باشد .

آشنایی با قلعه بدروم در ترکیه جاهای دیدنی ترکیه

بلیط هواپیما در طاهاگشت

این شبه جزیره مدرن که در دوران قدیم با نام هالی کارناس نام دارد در کنار ساحل دریای اژه قرار گرفته است. این شهر گردشگری در زمان تعطیات 24 ساعته پذیرای مهمان و مسافران است که خود جالب و دیدنی است. در نزدکی بدروم روستاهایی قرار گرفته است که دارای هتل ها و مکانهای کوچک پذیرایی از گردشگران است این منطقه یک مکان آرام و لذت بخش برای مسافرانی که بدنبال سکوت هستند می باشد. این شهر زیبای ترکیه را در سفرهای خود به ترکیه از دست ندهید.

بدروم مقصدی مناسب برای علاقه مندان به تاریخ، فرهنگ و البته طبیعت است. این شهر ساحلی با آرامش خاصی که دارد می تواند یک انتخاب مناسب برای سفر باشد.

اگرچه بیش از یک میلیون گردشگر هر ساله به سمت سواحل زیبا، رستوران های شیک و بوتیک هتل های این شهر می فرایند، بدروم هیچ وقت تکراری نمی گردد و جذابیتش را از دست نمی دهد. این شهر بیش از دیگر شهرهای ساحلی ترکیه زیبایی دارد،

از قصرهای پر زرق و برق گرفته تا تفرج گاه های ساحلی زیبا از کافه های پر گل گرفته تا خانه های سفید گچ بری شده در کوچه پس کوچه ها، همگی بدروم را به یک شهر پر رمز و راز تبدیل نموده اند. آرامش در این شهر همیشگی است، حتی در شلوغ ترین روزهای تابستانی هم می توان مکانی آرام برای ریلکس کردن یافت.

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی یکی از جاهای دیدنی ترکیه بنام قلعه بدروم که در شهر ساحلی بدروم ترکیه قرار گرفته است می پردازیم.

قلعه بدروم Bodrum Castle

شوالیه های هاسپیتالر یا مهمان نواز نام تشکلی است که از سال 1023 برای محافظت از مسافرانی که به سرزمین مقدس سفر می کردند، به وجود آمد و هم چنان نیز با نام مالت (Malt) به فعالیت نظامی خود ادامه می دهد. این شوالیه ها در سال 1404 در مقابله با سربازان سلجوقی قلعه ای معروف به قلعه پیتر مقدس (Saint Peter Castle) ساختند تا استقامتشان در مقابله با سلجوقیان را افزایش دهند. در فرآیند ساخت قلعه، 14 مخزن برای جمع آوری آب باران در زیر ساختمان تعبیه شد که در زمان خود یکی از نوین ترین ابتکارات معماری به حساب می آمدند.

این قلعه و شوالیه های ساکنش تا سال 1921 پیروزی ها و شکست های بسیاری را به خصوص با روی کار آمدن دولت عثمانی به خود دیدند، اما پس از این تاریخ، به مدت 40 سال قلعه خالی از سکنه باقی ماند تا نهایتا در سال 1962 دولت ترکیه این قلعه متروک را به موزه ای با موضوع باستان شناسی زیر آب تبدیل کرد.

Address : Çarşı Mh., 48400 Bodrum/Muğla Province, Turkey

آدرس : بدروم، منطقه موگلا، محله کارسی، قلعه بدروم

ساعت کاری : 8:30 الی 18:30

تلفن : +90 252 316 25 16

هزینه : 10 لیر (حدود 1300 تومان)

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19039

به "آشنایی با قلعه بدروم در ترکیه جاهای دیدنی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با قلعه بدروم در ترکیه جاهای دیدنی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید