آقاکوچکی: بسکتبال با ویلچر باعث دلگرمی کاروان ایران شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران از اینچئون؛ عباس آقا کوچکی بعد از پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران برابر کویت اظهار کرد: خوشحالم که بسکتبال با ویلچر در دو مسابقه خود قبل از افتتاح رسمی بازیها دو برد خوب و مقتدرانه را کسب کرد و باعث دلگرمی کاروان ایران شد.

آقاکوچکی: بسکتبال با ویلچر باعث دلگرمی کاروان ایران شد

وی ادامه داد: مقابل کویت بازی خوبی انجام دادیم و خودمان را برای دیدار آینده با تایلند و سپس در مرحله بعدی با ژاپن آماده می کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر درباره دلیل از دست دادن امتیازات فراوان در کوارتر دوم بازی، تاکید نمود: بسکتبال با ویلچر کلاس بندی دارد و در کوارتر دوم به بازیکنان کلاس پایین تر بازی دادیم تا با شرایط مسابقه آشناتر شوند که به هدفمان هم رسیدیم.

کوچکی، کره جنوبی و ژاپن را دو رقیب اصلی ایران در مسابقات آسیایی دانست و اضافه نمود: شانس ما با دو تیم کره و ژاپن برای کسب عنوان قهرمانی برابر است. این دو تیم از قدرت های آسیا و دنیا هستند و تمام کوشش خود را به کار می گیریم تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم، اگر چه کار دشواری است.

وی یادآور شد: امیدوارم با شکست کره جنوبی انتقام تیم بسکتبال کشورمان که در فینال بازیهای آسیایی مغلوب این تیم شد را بگیریم.

دومین دوره بازی های پاراآسیایی اینچئون از 18 تا 24 اکتبر (26 مهر تا دوم آبان ماه) در اینچئون کره جنوبی برگزار می گردد. در این دوره از رقابتها شش هزار شرکت کننده شامل 4500 ورزشکار و 1500 مسئول از 41 کشور دنیا حضور پیدا خواهند کرد. کاروان ورزشی ایران با 204 ورزشکار شامل 145 مرد و 56 زن در 16 رشته در این بازیها حضور پیدا نموده است. کاروان ورزش ایران در دوره گذشته این بازیها که به میزبانی گوانجو چین برگزار گردید با کسب 23 مدال طلا، 17 مدال نقره و 20 مدال برنز به عنوان چهارمی دست پیدا نموده بود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10638

به "آقاکوچکی: بسکتبال با ویلچر باعث دلگرمی کاروان ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقاکوچکی: بسکتبال با ویلچر باعث دلگرمی کاروان ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید