آلگری: شزنی احتیاج به عمل جراحی داد، رونالدو مقابل سامپدوریا بازی نمی کند

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی یوونتوس در آخرین بازی خود به عنوان سرمربی بانوی پیر، از جدی بودن مصدومیت سنگربان لهستانی و غیبت مهاجم پرتغالی بیانکونری برای بازی در هفته پایانی سری A اطلاع داد.

آلگری: شزنی احتیاج به عمل جراحی داد، رونالدو مقابل سامپدوریا بازی نمی کند

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس امروز (شنبه) در آخرین نشست خبری اش پیش از بازی مقابل سامپدوریا در هفته آخر سری A به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری که در انتها فصل به 5 سال حضورش در یوونتوس انتها می دهد، بیان کرد که وویچخ شزنی سنگربان شماره یک تیم مصدوم است. او گفت: شزنی از ناحیه زانو مشکل دارد و در هفته های آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت اما او فردا بازی خواهد نمود. کریستیانو رونالدو اما با ما سفر نمی نماید چون او احتیاج دارد استراحت کند و به زودی باید به اردوی تیم ملی پرتغال برود. الان زمان مناسبی برای سایر بازیکنان است که فرصت بازی داشته باشند. میرالم پیانیچ با ما سفر می نماید، بلیز متویدی و فدریکو برناردسکی محروم هستند، ماریو مانژوکیچ می خواست خودش را زیباتر کند و یک بینی جدید داشته باشد (اشاره به عمل جراحی مهاجم کروات یوونتوس پس از شکستگی بینی اش)، الکس ساندرو هم مصدومیتی عضلانی داشت. داگلاس کاستا را هم سال آینده خواهید دید.

آلگری اضافه کرد: اگر لئوناردو اسپیناتزولا ریکاوری کند، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت وگرنه پریرا به میدان می رود. ما باید مقابل یک تیم فوق العاده، فصل را در اوج به انتها برسانیم. سامپدوریا در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و لیاقت تحسین است.

سرمربی یوونتوس که با چهره ای جدید و موهای کاملاً کوتاه در آخرین کنفرانس خبری اش شرکت کرد، درباره برنامه اش پس از جدایی از بانوی پیر عنوان نمود: بعد از این بازی همه ما می توانیم به ساحل برویم. به من گفته اند که به پوست سرم هم کرم ضدآفتاب بزنم. حالا بیایید برویم یک نوشیدنی بنوشیم.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6278

به "آلگری: شزنی احتیاج به عمل جراحی داد، رونالدو مقابل سامپدوریا بازی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: شزنی احتیاج به عمل جراحی داد، رونالدو مقابل سامپدوریا بازی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید