اجرای دستورالعمل های کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در بوشهر

به گزارش شیوا مارکت، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت اداره کل بوشهر گفت: همکاری و تعامل مشترک با دیگر دستگاه های اجرایی استان برای اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی کمیته پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

اجرای دستورالعمل های کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، اسماعیل سجادی منش گفت: یکی از دغدغه های مردم و شهروندان، اماکن اقامتی غیرمجاز مانند خانه مسافرها و سوئیت های مبله بود که در سطح شهر بدون ضوابط قانونی فعالیت داشته و در این شرایط اجاره داد می شد که با تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در این اداره کل و شکل دریافت تیم های گشتی، نظارت ها تشدید شده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

او اضافه نمود: تیم های گشتی 24 ساعته و با کسب اطلاع از طریق تلفن ثابت و سیار که توسط شهروندان اعلام می شود، در محل حاضر و نسبت به پلمپ این مراکز اقدام می کنند. در این چند روز تعداد زیادی از خانه های مبله و مسافر پذیر غیرمجاز توسط این تیم ها پلمپ شده است.

سجادی منش به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز اداری و غیر اداری پرداخت و شرح داد: با توجه به نیاز مراکز اقامتی مجاز چون هتل ها به اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده با معرفی کننده ای از طرف تشکل جامعه هتلداران به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، نسبت به تأمین این اقلام اقدام کردیم.

او اضافه نمود: با همکاری معاونت گردشگری بوشهر به هتل ها، مراکز اقامتی دارای مجوز و تأسیسات گردشگری ابلاغ کردیم تا اطلاع ثانوی از اجرای مراسم ، همایش ، نشست و جشن در سالن های این مراکز خودداری کنند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17063

به "اجرای دستورالعمل های کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای دستورالعمل های کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید