احتمال حضور لوران بلان روی نیمکت چلسی

به گزارش شیوا مارکت، ممکن است سرمربی پیشین پاری سن ژرمن جانشین مائوریتزیو ساری در چلسی گردد.

احتمال حضور لوران بلان روی نیمکت چلسی

به گزارش خبرنگاران، شکست 6 بر صفر چلسی مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و باخت 2 بر صفر خانگی این تیم برابر منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، صندلی مائوریتزیو ساری روی نیمکت آبی پوشان لندنی به شدت متزلزل شده است، به طوری که گفته می گردد در صورتی که چلسی در بازی روز یکشنبه مقابل منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس به پیروزی نرسد، مدیران این باشگاه چلسی او را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهند کرد.

نشریه ایوینینگ استاندارد انگلیس گزارش داد، لوران بلان مدافع پیشین منچستریونایتد که سابقه راهنمایی تیم های بوردو، پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه را در کارنامه اش دارد، در لیست مدنظر سران باشگاه چلسی است و در صورتی که مائوریتزیو ساری از سمت سرمربیگری این تیم اخراج گردد، ممکن است جانشین این سرمربی ایتالیایی گردد. بلان پیش از انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی آبی پوشان لندنی در سال 2016 نیز گزینه سرمربیگری این تیم انگلیسی بود.

بر اساس همین گزارش، لوران بلان تنها در صورتی راهنمایی آبی پوشان لندنی را برعهده خواهد گرفت که به او پیشنهاد قرارداد دائمی داده گردد و حاضر به همکاری موقت و کوتاه مدت نیست.

زین الدین زیدان دیگر گزینه مدنظر سران باشگاه چلسی است، کسی که در دو سال و نیم پیروز شد 9 عنوان قهرمانی از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را برای رئال مادرید به ارمغان بیاورد.

فرانک لمپارد هم دیگر گزینه سرمربیگری آبی پوشان لندنی است، هرچند بعید به نظر می رسد او حاضر به ترک دربی کانتی در این مقطع از فصل گردد. از تیری آنری نیز به عنوان یکی از گزینه ها یاد شده است.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3508

به "احتمال حضور لوران بلان روی نیمکت چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال حضور لوران بلان روی نیمکت چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید