احداث هتل دانشگاه در اردبیل آنالیز شد

به گزارش شیوا مارکت، در بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دانشگاه آزاد اسلامی سرعین، احداث هتل دانشگاه (یونی هتل) در استان اردبیل آنالیز شد.

احداث هتل دانشگاه در اردبیل آنالیز شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری که به استان اردبیل سفر نموده است، امروز پنجشنبه 4 مرداد با حضور در دانشگاه ازاد اسلامی سرعین از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید به عمل اورد و با مسئولان این دانشگاه از نزدیک گفت و گو کرد.

در این بازدید اسحاق رسولی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان اردبیل ضمن تشریح برنامه های این دانشگاه برای راه اندازی هتل دانشگاه خواهان حمایت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از این موضوع شد.

مونسان در این بازدید با اشاره به اهمیت اموزش در حوزه گردشگری از حمایت های سازمان متبوع خود برای راه اندازی هتل دانشگاه اطلاع داد.

او گفت: احداث هتل دانشگاه یک اتفاق بسیار خوب و یک حرکت نو در ایران است که استان اردبیل می تواند در این خصوص پیشقدم باشد.

مونسان اضافه نمود: می توانیم تفاهم نامه ای سه جانبه بین سازمان میراث فرهنگی، دانشگاه آزاد و استانداری اردبیل امضا کنیمتا بر اساس این تفاهم نامه موضوع آموزش از سوی معاونت گردشگری پیگیری و اجرا گردد.

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز از آمادگی این استانداری در مورد راه اندازی هتل دانشگاه اطلاع داد.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9180

به "احداث هتل دانشگاه در اردبیل آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث هتل دانشگاه در اردبیل آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید