احداث کمپ تیم های ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سرعین

به گزارش شیوا مارکت، مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: کمپ تیم های ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سرعین احداث می گردد.

احداث کمپ تیم های ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سرعین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، جهانگیر شهبازی مسئول میراث فرهنگی سرعین امروز چهارشنبه 9 آبان 97 با اعلام این خبر اضافه نمود: این پروژه با امکانات زمین چمن و واحدهای اقامتی و پذیرایی احداث خواهد شد که زمین این کمپ تملک شده است.

او ادامه داد: این کمپ در روستای هدف گردشگری ویند کلخوران سرعین قرار گرفته است که سرمایه گذاری 60میلیارد تومانی برای این منطقه پیش بینی شده است.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین با اشاره به اینکه اشتغالزایی پیش بینی شده برای این پروژه نزدیک به 160 نفر است، اضافه نمود: این سرمایه گذار نزدیک به 15میلیارد تومان تسهیلات درخواست نموده است که امیدواریم از محل اشتغال پایدار روستایی پرداخت گردد.

شهبازی با اشاره به پیگیری چندین پروژه سرمایه گذاری در شهرستان سرعین بیان نمود: همچنین پروژه پارک آبی دلفین سفید با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومان و واحد اقامتی پذیرایی ویژه کوهنوردان با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان در حال اجرا است.

او توضیح داد: اشتغالزایی دو پروژه پارک آبی دلفین سفید و واحد اقامتی پذیرایی کوهنوردان بیش از 550 نفر است که امیدواریم تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین تاکید نمود: همچنین مرکز تفریحی اقامتی در روستای آلوارس و در راستا پیست اسکی با اشتغالزایی 80 نفر و سرمایه گذاری 25 میلیارد تومان در حال اجرا است که شامل تجهیزات پذیرایی و تفریحی است.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9256

به "احداث کمپ تیم های ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث کمپ تیم های ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید