ادامه فعالیت سرپرست مستعفی در باشگاه پرسپولیس

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، انتشار فایل ویدئویی صحبت های مهدی رسول پناه علیه بازیکنان و سرمربی پرسپولیس منجر به استعفای سرپرست این باشگاه از سمت خود شد.

ادامه فعالیت سرپرست مستعفی در باشگاه پرسپولیس

از این رو هیات مدیره در کوشش است تا تکلیف مدیر عاملی این باشگاه را قبل از آغاز بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر معین کند تا شاگردان یحیی گل محمدی پس از چهار قهرمانی متوالی در این مسابقات و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با آرامش بیشتری کار خود را دنبال نمایند.

با این حال مهدی رسول پناه پس از استعفا از پست خود امور جاری باشگاه را پیگیری می نماید تا تکلیف مدیر عاملی این باشگاه معین گردد.

شکایت باشگاه پرسپولیس بابت انتقال شجاع خلیل زاده به الریان قطر، نامه نگاری با دادگاه عالی ورزش برای رسیدگی به پرونده طلب گابریل کالدرون و دو دستیار وی و تقاضای برگزاری جلسه در مورد محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر با کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با امضای رسول پناه همراه بوده است.

همچنین رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است در اولین جلسه پس از استعفای خود از سرپرستی باشگاه نیز شرکت نموده و گزارش عملکردی را به اعضا ارائه دهد و در انتخاب مدیرعامل جدید نیز حق رای دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24683

به "ادامه فعالیت سرپرست مستعفی در باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فعالیت سرپرست مستعفی در باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید