اردوی مشترک جوانان و نوجوانان فوتبال ایران در تاجیکستان

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی درباره شرایط اردوی تیم های فوتبال پایه ایران گفت: خوشبختانه با حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال، برنامه سفر تیم های نوجوانان و جوانان به تاجیکستان قطعی شد و در یک اردوی مشترک بسیار مفید چهار مسابقه تدارکاتی در پیش خواهیم داشت.

اردوی مشترک جوانان و نوجوانان فوتبال ایران در تاجیکستان

رئیس کمیته جوانان اضافه نمود: طبق برنامه تیم جوانان از اول تا 8 دی ماه در تاجیکستان حضور خواهد داشت. همچنین تیم فوتبال نوجوانان روزهای سوم و ششم دی ماه در شهر دوشنبه به مصاف تیم ملی نوجوانان تاجیکستان می رود و تیم ملی جوانان روزهای چهارم و هفتم دی برابر تیم ملی جوانان این کشور قرار می گیرد.

ماجدی اضافه نمود: محدودیت های ناشی از شیوع کرونا مسائل و موانع زیادی برای آماده سازی تیم ها ایجاد نموده اما فدراسیون با وجود تمامی مسائل از این دو تیم حمایت می نماید و اردوها همچنین مسابقات مورد نظر را طبق برنامه دنبال می کنیم. کار فنی هر دو تیم کوشش زیادی داشتند، استعدادیابی مجددی انجام دادند و نفرات تازه ای به تیم ها دعوت شدند. هدف ما این است هیچ بازیکن شایسته ای نادیده گرفته نشود. جا دارد از حمایت باشگاه سپاهان و میزبانی شایسته این مجموعه از تیم ملی جوانان همچنین میزبانی باشگاه ایمان سبز شیراز و هیات فوتبال فارس تشکر کنم که به شایستگی پذیرای تیم ملی جوانان ما بوده و هستند.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم زحماتی که با وجود محدودیت ها برای آماده سازی این دو تیم کشیده شده و کوشش های فدراسیون نادیده گرفته نشود و رسانه ها مثل همواره حامی تیم های ملی کشورمان در این شرایط سخت باشند. کمیته جوانان هم به کوشش خودش ادامه خواهد داد تا بعد از اردوی تاجیکستان هم برنامه های مفید و خوبی را برای هر دو تیم در نظر بگیریم و با آمادگی کامل وارد مسابقات قهرمانی آسیا بشویم.

مجله واحدی: مجله واحدی: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26393

به "اردوی مشترک جوانان و نوجوانان فوتبال ایران در تاجیکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی مشترک جوانان و نوجوانان فوتبال ایران در تاجیکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید