از غروب تا طلوع نباید به این قلعه بروید

به گزارش شیوا مارکت، چه به داستان های ماورالطبیعه اعتقاد داشته باشید و چه نداشته باشید، یک سری منطقه ها متروکه وجود دارند که داستان های ترسناکی در خصوص آن ها گفته می گردد.

از غروب تا طلوع نباید به این قلعه بروید

همه ما کسانی را می شناسیم که گاهی داستان های باورنکردنی از مکان های عجیب برایمان تعریف می کنند. برخی از آن ها ادعا دارند که در طول شب، صداهای عجیبی شنیده اند و حتی گاهی در خصوص ارواح گذشتگان خود با ما صحبت می کنند که در برخی روزها به آن ها زل زده اند. باور کردن این ادعاها خیلی سخت است اما به این فکر کنید که اگر در خصوص مکانی داستان های عجیبی تعریف گردد، باز هم باور کردن این حرف ها برایتان سخت است؟ برخی از این داستان ها در خصوص ارواحی است که سال ها سرگردان هستند و حتی شکنجه شده اند. با خبرنگاران همراه باشید تا یکی از جاذبه های ترسناک جهان را با هم بخوانیم.

قلعه بنگار (Bhangarh Fort) یکی از جاذبه های ترسناک جهان

بنگار نیز به مانند تمامی شهرهای باستانی، روزگار پر رونقی داشته است. این قلعه که در بخش بلند شهر بنگار واقع شده، به طرز عجیبی از تخریب جان سالم به در برده است. قلعه متعلق به چهارصد سال پیش است که به وسیله پادشاه سایا مادو سینگ در راجستان هند ساخته شده است. طبق افسانه های محلی، این قلعه نفرین شده است و ارواح سرگردان در آن زندگی می کنند. بازدید از این مکان از غروب خورشید تا طلوع خورشید ممنوع است زیرا در این زمان، ارواح برای گشت زنی به قلعه می آیند.

داستان قلعه

گفته اند شاهزاده زیبارویی در این شهر زندگی می نموده که عاشقان فراوانی داشته است و یکی از این عاشقان، جادوگر بوده است. جادوگر بعد از رد کردن درخواستش از طرف شاهزاده خانم، شهر را نفرین نموده است و در لحظه آخر اعلام نموده که به زودی این شهر نابود خواهد شد.

ماجرای واقعی

این شهر که بیش از 10 هزار ساکن داشته و بعلاوه داخل قلعه کاخ مسکونی پادشاه بوده، چند روز بعد از این نفرین، به وسیله ارتش مهاجمی سقوط می نماید و تمامی افراد شهر را تکه تکه می کنند. شهر یک شبانه روز در سکوت به سر می برد و بعد ارواح کشته شدگان بیدار می شوند. از آن روز به بعد هر تلاشی برای ورود به قلعه ناکام می ماند.

اگر به مطالب ترسناک گردشگری علاقه دارید، سفری که میزبان آن ارواح هستند را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر از دسته بندی گردشگری زیباترین جنگل های جهان را از نزدیک ببینید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29907

به "از غروب تا طلوع نباید به این قلعه بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از غروب تا طلوع نباید به این قلعه بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید