استارت تیم ملی بسکتبال از سه شنبه، ملی پوشان به مصاف اردن می روند

به گزارش شیوا مارکت، اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره ششم جام جهانی از سه شنبه 16 بهمن در تالار بسکتبال آزادی تهران شروع می گردد.

استارت تیم ملی بسکتبال از سه شنبه، ملی پوشان به مصاف اردن می روند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال ایران برای رسیدن به جام جهانی 2019 چین، در پنجره ششم و پایانی دو دیدار با تیم های ژاپن و استرالیا در تهران پیش رو دارد.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره شروع اردوهای ملی گفت: اردوی تیم ملی برای حضور پیروز در پنجره ششم جام جهانی از روز سه شنبه 16 بهمن ساعت 16 در تالار بسکتبال آزادی تهران شروع می گردد.

او درباره حدس هایی که درباره تعداد بازیکنانی که قرار است به تیم ملی دعوت شوند و حضور و عدم حضور بعضی دیگر در ترکیب تیم ملی اظهار کرد: بین 16 تا 18 بسکتبالیست به اردو دعوت خواهند شد. با توجه به حساسیت بازی های پیش رو اسامی دوشنبه شب اعلام می گردد. جلسه ای با کادر فنی برگزار می کنیم و با همفکری، ترکیب تیم ملی برای پنجره ششم تعیین خواهد شد.

شاهین طبع ادامه داد: برای آمادگی بیشتر 23 و 25 بهمن دو بازی تدارکاتی با تیم اردن خواهیم داشت. اردن تیمی است که به خوبی تقویت شده است و کادر فنی قدرتمندی دارد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال اضافه نمود: بازی با استرالیا و ژاپن برای ما بسیار مهم هستند. خوشبختانه بازیکنان آمادگی خوبی دارند تمام کوشش خود را به کار می گیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. سعی می کنیم به عنوان تیم دوم راهی جام جهانی شویم.

او ضمن دعوت از مردم برای حضور و تشویق تیم ملی اضافه نمود: باید از فرصت میزبانی بهترین استفاده را ببریم. از همه دوستداران بسکتبال می خواهم برای تشویق ملی پوشان به سالن بیایند و به آنها انرژی بدهند.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3116

به "استارت تیم ملی بسکتبال از سه شنبه، ملی پوشان به مصاف اردن می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت تیم ملی بسکتبال از سه شنبه، ملی پوشان به مصاف اردن می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید