ستاره های بسکتبال فیلیپین برابر ایران بازی می نمایند

به گزارش شیوا مارکت، با حساس تر شدن رقابت های انتخابی جام جهانی بسکتبال همه کشورها کوشش می نمایند تا با تمام قوا به میدان بیایند و سهمیه جهانی بگیرند و حالا فیلیپین اعلام نموده در پنجره پنجم از دو بازیکن نام آشنای خود برابر ایران استفاده خواهد نمود.

ستاره های بسکتبال فیلیپین برابر ایران بازی می نمایند

به گزارش خبرنگاران، مسیر رسیدن تیم ملی ایران به جام جهانی 2019 بعد از باخت برابر ژاپن سخت تر شده و رقابت های پیش رو دشوارتر هم خواهد شد. همه کشورها با تمام توان برای دیدارهای باقی مانده آماده می شوند و حالا فیلیپینی ها نیز اعلام نموده اند برای تقویت ترکیبشان برای دیدار خانگی با ایران از دو مهره کلیدی استفاده خواهند کرد.

جیسون کاسترو گارد راس توانمند فیلیپین که در سال 2015 بهترین بازیکن پست یک آسیا شد و برابر ایران هم فوق العاده بازی کرد قرار است در پنجره پنجم در ترکیب تیم ملی فیلیپین قرار بگیرد و بازی کند. در کنار او گرگ اسلادر بازیکن پست پنج فیلیپین هم اعلام آمادگی نموده تا بعد از هشت سال دوباره پیراهن فیلیپین را به تن کند و وارد زمین گردد.

بعد از اتفاق های دیدار فیلیپین و استرالیا و محرومیت بازیکنان کلیدی این کشور، فرصت مهیا شده تا بازیکنانی که مدتی از ترکیب فیلیپین دور بودند بازگردند. سایت فدراسیون جهانی بسکتبال درباره بازگشت اسلادر به تیم ملی فیلیپین نوشته است: تماشاگران فیلیپین شاید بعد از مدتی طولانی به آنچه که منتظرش بودند می رسند و می توانند جیسون کاسترو گارد راس و گرگ اسلادر سنتر تیم فیلیپین را در کنار هم ببینند. این دو بازیکن در پنجره قبلی انتخابی جام جهانی حضور نداشتند اما حالا قرار است به میدان بروند و بازی نمایند.

طبق اعلام فیبا اگر اسلادر در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی بازی کند برای نخستین بار است که پیراهن تیم ملی بزرگسالان فیلیپین را در رویداد رسمی فیبا به تن می نماید. او در سال 2010 همراه فیلیپین در بازی های آسیایی گوانژو حضور داشت و پس از آن به دلیل مصدومیت یا تداخل های زمانی باشگاه و بازی های ملی نتوانست برای فیلیپین به میدان برود.

جیسون کاسترو نیز محرومیتش به انتها رسیده و حالا می تواند به ترکیب تیم ملی فیلیپین بازگردد. محرومیت او بعد از دیدار با قزاقستان از پنجره پنجم به انتها می رسد و برای دیدار با ایران می تواند بازی کند.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2019 به میزبانی چین، ابتدا برابر استرالیا بازی می نماید و سپس به مصاف فیلیپین خواهد رفت.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1704

به "ستاره های بسکتبال فیلیپین برابر ایران بازی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره های بسکتبال فیلیپین برابر ایران بازی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید