استقلال با غایبان زیاد به الدحیل رسید، کار سخت فرهاد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران در یکی از حساس ترین بازی های آسیایی این فصل خود میزبان الدحیل قطر هستند که این نخستین آزمون فرهاد مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی است. مجیدی در حالی تیمش را آماده این بازی بزرگ می کند که 5 بازیکن تأثیرگذار تیمش را به دلایل مختلف در اختیار ندارد.

استقلال با غایبان زیاد به الدحیل رسید، کار سخت فرهاد

میلاد زکی پور و محمد دانشگر دو مدافع استقلال که در بازی های گذشته آسیایی این تیم حضور داشتند، به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده اند. اللهیار صیادمنش یکی از خبرسازترین بازیکنان این روزهای استقلال هم که چند بازی اخیر این تیم را به دلیل آسیب دیدگی و بعد از آن بیماری از دست داده بود، به این بازی هم نرسید.

خسرو حیدری یکی از مدافعان باتجربه استقلال نیز این بازی را از دست داد که دلیل آن آسیب دیدگی است. همچنین گادوین منشأ هم که مورد بخشش قرار گرفت و به تمرینات این تیم اضافه شد، در لیست آسیایی آبی پوشان برای این بازی قرار ندارد تا مجیدی تیمش را با 5 غایب آماده دیدار با الدحیل نماید.

دیدار دو تیم از ساعت 20:30 دوشنبه 16 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. استقلال با 4 امتیاز در رده سوم و الدحیل با 7 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند.

پیروزی در این بازی برای آبی پوشان بسیار حائز اهمیت است چون در غیر این صورت شانس صعود آنها به مرحله بعدی از بین خواهد رفت.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5659

به "استقلال با غایبان زیاد به الدحیل رسید، کار سخت فرهاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با غایبان زیاد به الدحیل رسید، کار سخت فرهاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید