اسپالتی: آینده ام در اینتر؟ آنیلی هم می گفت آلگری را برکنار نمی کند!

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، گفت که نگران آینده اش نیست.

اسپالتی: آینده ام در اینتر؟ آنیلی هم می گفت آلگری را برکنار نمی کند!

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی پس از آخرین بازی اینتر در فصل 19-2018 سری A که شب گذشته (یکشنبه) مقابل امپولی برگزار گردید و با پیروزی 2 بر یک نزاتزوری انتها یافت، به اخباری که اخیراً درباره ورود آنتونیو کونته به عنوان جانشین او در کادر فنی این تیم منتشر شده است، واکنش خونسردانه ای نشان داد.

پیروزی مقابل امپولی مقام چهارمی اینتر را تثبیت کرد تا این تیم پس از یوونتوس، ناپولی و آتالانتا آخرین سهمیه دار ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده باشد. با این حال همچنان گفته می گردد که این آخرین بازی اسپالتی روی نیمکت آبی و مشکی پوشان شهر میلان است و خودش هم به این موضوع اذعان داشت.

اسپالتی نشست خبری اش را با صحبت درباره بازی شروع کرد و گفت: من غافلگیر نشدم. ما بازی خوبی داشتیم. با کلی تنش و فشار روانی وارد این بازی شدیم. این ورزشگاه به دیدن برد عادت دارد و همه چیز را به خاطرات گذشته ربط می دهد اما امشب ما باید فشار بازی را تحمل و با جان و دل بازی می کردیم. برای امپولی بابت سقوطش به دسته پایین متأسفم چون من در این تیم دوستان و آشنایانی دارم. قطعاً حق آنها بود که در سری A بمانند اما ما هم حق مان بود که به لیگ قهرمانان برویم. زمانی که تصمیماتی گرفته می شوند، هر کسی به شیوه خودش به آنها واکنش نشان می دهد. مشکل زمانی بروز پیدا می نمایند که شما خودتان بخواهید کارتان را سخت کنید نه اینکه با یک کار سخت روبرو شوید.

اسپالتی اضافه نمود: من نمی دانم که آیا این آخرین فصل مربیگری ام در اینتر است یا نه. وقتی یوونتوس (در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) به آژاکس باخت، می گفتند که کونته سرمربی یوونتوس می گردد. با این حال آنیلی روز بعد از آن بازی در یک کنفرانس خبری گفت که دست به هیچ چیز نمی زند و آلگری می ماند اما بعد او تصمیم به تغییر گرفت. به نظر من شما می توانید از چنین رفتارهایی درس بگیرید. من اما نقشی فوق العاده دارم و می خواهم در آن نقش به کارم ادامه دهم و الان هم دارم به شیوه ای رفتار می کنم که می خواهم. من خونسردم.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6310

به "اسپالتی: آینده ام در اینتر؟ آنیلی هم می گفت آلگری را برکنار نمی کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: آینده ام در اینتر؟ آنیلی هم می گفت آلگری را برکنار نمی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید