جنارو گتوسو: با این وضعیت مدعی حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیستیم، نمی توانید قدرت را از سوپر مارکت بخرید!

به گزارش شیوا مارکت، جنارو گتوسو بازی دشواری را برای تیمش پیش بینی کرد.

جنارو گتوسو: با این وضعیت مدعی حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیستیم، نمی توانید قدرت را از سوپر مارکت بخرید!

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تورینو در هفته سی وچهارم رقابت های سری A ایتالیا از یک رقابت سخت و شرایط نه چندان مطلوب روسونری سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: به نظرم اهداف زیادی برای مبارزه در تورین داریم. از لحاظ فیزیکی و ذهنی کمی به مشکل برخورده ایم. با تیمی شبیه به آتالانتا بازی خواهیم کرد و ضروری است نسبت به بازی های اخیر، بهتر باشیم. برای پیراهن، برای دوران حرفه ای بازیکنان و برای دنیای میلان بازی خواهیم کرد. از لحظات بد و سختی عبور می کنیم. ما همواره در لحظات سخت، روح واقعی خودمان را نشان داده ایم.

وی در ادامه اضافه کرد: در خصوص نتایج اخیر کسی را مقصر خطاب نمی کنم. فقط می خواهم همه از اهمیت موضوع مطلع شوند. باید هدفی بزرگ تر را تصور کنیم؛ هدفی فراتر از حال حاضر. درباره آینده خودم و بازیکنانم بسیار می شنوم، اما دیگر کافی است. تمرکز ما باید روی آینده میلان باشد. ما بسیار تغییر نموده ایم و صحبت کردن هم دیگر معنایی ندارد. ما به عمل و نتیجه احتیاج داریم. باید از منظر روانی مشکل مان را حل کنیم. هیچ کس به عمد بد بازی نمی کند.

گتوسو در انتها توضیح داد: نقاط قوت و ضعف داریم، اما لایق احترام هستیم. شما نمی توانید قدرت را از سوپر مارکت بخرید. نمی توانید بگویید به من 10 یورو قدرت رهبری و فزونی بدهید. برای رتبه چهارم نبرد بزرگی شکل گرفته است. میلان با آتالانتا هم امتیاز و با رم و تورینو به ترتیب یک و دو امتیاز فاصله دارد. سهمیه به تیمی تعلق خواهد گرفت که کمتر اشتباه کند. با توجه به نتایج اخیر می توانم بگویم میلان شانس اصلی کسب سهمیه نیست. فوتبال ورزشی عجیب است. فکر کنم در انتها فصل قضاوت در خصوص ما بهتر باشد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5392

به "جنارو گتوسو: با این وضعیت مدعی حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیستیم، نمی توانید قدرت را از سوپر مارکت بخرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنارو گتوسو: با این وضعیت مدعی حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیستیم، نمی توانید قدرت را از سوپر مارکت بخرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید