اسکان تابستانی فرهنگیان تا 15 شهریور ادامه دارد

به گزارش شیوا مارکت، مدیر کل تعاون وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام اسکان فرهنگیان که تا 15 شهریور ماه ادامه دارد از هفته سوم خرداد ماه شروع می گردد.

اسکان تابستانی فرهنگیان تا 15 شهریور ادامه دارد

گودرز کریمی فر مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: در راستی توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان و در راستای تسهیل مسافرت های تابستانی با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان آموزش و پرورش برنامه هایی را تدوین نموده است.

وی ادامه داد: 2650 مدرسه در قالب 495 پایگاه و تعداد 23960 کلاس درس و همچنین اختصاص 366 مرکز رفاهی خانه معلم، 300 اردوگاه مجهز به انضمام 50 پردیس دانشگاهی در قالب 2404 اتاق و 2548 سوئیت دارای 16 هزار 448 تخت خواب با تعداد عوامل اجرایی 7660 نفر در سراسر کشور به همراه 220 تالار و 138 رستوران از هفته آخر خردادماه لغایت 15 شهریور 98 طرح اسکان موقت فرهنگیان در سفرهای تابستانی را سازماندهی و سامان دهی می نمایند.

اسکان فرهنگیان با هدف حفظ شأن آنها

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح اسکان فرهنگیان گفت: از مهم ترین اقدامات انجام شده در این طرح می توان به افزایش سطح خدمات اسکان، توجه ویژه به وسایل سرمایشی، بهسازی و زیباسازی پایگاه های پذیرش، اطلاع رسانی با نصب بنرهای اسکان، اتخاذ تدابیر امنیتی جهت حفظ و حراست از اموال مهمانان و همچنین برپایی نمایشگاه های بومی و سنتی در جوار پایگاه های پذیرش استان ها برای آشنایی با فرهنگ هر منطقه و استان اشاره نمود.

کریمی فر با اشاره به ثبت نام اینترنتی گفت: پذیرش اینترنتی همزمان با آغاز طرح از هفته سوم خردادماه تا سرانجام طرح اسکان ادامه دارد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7001

به "اسکان تابستانی فرهنگیان تا 15 شهریور ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان تابستانی فرهنگیان تا 15 شهریور ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید