اعلام جزئیات برنامه بازی های المپیک 2020 توکیو

به گزارش شیوا مارکت، کمیته برگزاری المپیک 2020 توکیو جزئیات برگزاری این بازی ها را بیان کرد.

اعلام جزئیات برنامه بازی های المپیک 2020 توکیو

به گزارش خبرنگاران، کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 در توکیو جزئیات المپیک را اعلام نمود تا همگان در جریان چگونگی برگزاری آن قرار بگیرند. این جزئیات از آن جهت اهمیت دارد که علاقه مندان می توانند بلیت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

این بازی ها قرار است در 33 رشته و 339 رویداد طی روزهای 24 جولای تا 9 آگوست 2020 برگزار گردد، البته این دوره از بازی ها از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 22 جولای با برگزاری مسابقات سافت بال در ورزشگاه بیس بال فوکوشیما آزوما شروع می گردد.

قبل از مراسم افتتاحیه روز 24 جولای رقابت رشته های سافت بال، بیس بال، تیراندازی، فوتبال و رویینگ برگزار می گردد. همچنین در روز پایانی و پیش از برگزاری مراسم اختتامیه فینال واترپلو، دوومیدانی، بسکتبال، بوکس، دوچرخه سواری، ژیمناستیک، هندبال و والیبال برگزار خواهد شد.

برای مشاهده جزئیات برنامه بازی های اینجا را کلیک کنید. با ورود به این صفحه اینترنتی و کلیک بر روی روز یا رشته مورد نظر می توانید جزئیات مربوط به آن روز یا رشته را مشاهده کنید.

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5045

به "اعلام جزئیات برنامه بازی های المپیک 2020 توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات برنامه بازی های المپیک 2020 توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید