وب سایت رسمی بازی های توکیو برنامه بازی های پارالمپیک توکیو 2020 را منتشر کرد

به گزارش شیوا مارکت، کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک، برنامه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را که با یک سال تاخیر برگزار خواهد شد، منتشر کرد.

وب سایت رسمی بازی های توکیو برنامه بازی های پارالمپیک توکیو 2020 را منتشر کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بازی های پارالمپیک 2020 توکیو که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است سال آینده برگزار گردد، از روز سه شنبه 24 آگوست (2 شهریور 1400) با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع گردد و روز یکشنبه 5 سپتامبر (14 شهریور) با برگزاری مراسم اختتامیه به انتها خواهد رسید.

نخستین مدالی که قرار است در این رویداد توزیع گردد، روز 25 آگوست و در دوچرخه سواری تایم تریل بانوان است که در استادیوم Shizuoka prefecture برگزار خواهد شد.

در روز نخست علاوه بر دوچرخه سواری، در رشته های شنا، راگبی با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز و گلبال نیز مسابقاتی برگزار می گردد و در شنا و شمشیربازی مدال توزیع خواهد شد.

همچنین در روز انتهای و پیش از برگزاری مراسم اختتامیه که همچون مراسم اختتامیه از ساعت 20 تا 23 به وقت توکیو برگزار می گردد، فینال مسابقات بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی، دوومیدانی و بدمینتون انجام خواهد شد.

مسابقات پارا وزنه برداری طی 5 روز و در روز های 26 تا 30 آگوست برگزار می گردد. مسابقه وزن 107+ کیلوگرم نیز بعدازظهر روز 30 آگوست است. طی 2 دوره اخیر همیشه یکی از طلا های کاروان ایران در این روز و به نام سیامند رحمان ثبت می شد و حالا بازی های پارالمپیک بدون حضور ملی پوش فقید کشورمان و قوی ترین پارا وزنه بردار جهان برگزار می گردد.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22044

به "وب سایت رسمی بازی های توکیو برنامه بازی های پارالمپیک توکیو 2020 را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وب سایت رسمی بازی های توکیو برنامه بازی های پارالمپیک توکیو 2020 را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید