افزایش نسبی غلظت آلاینده ها در هوای تهران

به گزارش شیوا مارکت، مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا به دلیل کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (29 دی ماه) افزایش نسبی در غلظت بعضی آلاینده ها مشاهده می گردد. هرچند وزش باد در بعضی ساعات در پراکندگی موقتی آلاینده ها موثر خواهد بود.

افزایش نسبی غلظت آلاینده ها در هوای تهران

حسین شهبازی در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (29 دی ماه) نسبت به روز گذشته است و به تدریج از بعدازظهر همراه با تغییر شرایط جوی برای بعضی ساعات وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متربرثانیه انتظار می رود.

وی در ادامه گفت: این وضعیت جوی فردا (30 دی ماه) همچنان ادامه خواهد داشت و بعضی ساعات همراه با وزش باد موثر خواهد بود. همچنین دما تا فردا روند افزایشی خواهد داشت.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اضافه نمود: انتظار می رود تا فردا (30 دی ماه) بر غلظت بعضی آلاینده ها از جمله ذرات معلق اضافه نموده گردد و در طول روز وضعیت کیفیت هوای بعضی مناطق پایتخت در آستانه شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس قرار گیرد.

شهبازی در سرانجام با بیان اینکه میانگین کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته 56 و هوا در شرایط سالم بود،گفت: این شاخص هم اکنون 78 و هوا در شرایط سالم است.

دبیر خبر: عاطفه کربلایی

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2820

به "افزایش نسبی غلظت آلاینده ها در هوای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نسبی غلظت آلاینده ها در هوای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید