افشای شواهدی از دروغگویی پل مانافورت به بازرسان آمریکایی

به گزارش شیوا مارکت، تیم شورای ویژه تحقیقات آمریکا با انتشار سندی به شدت سانسور شده از ادعای دروغگویی مدیر وقت کمپین انتخاباتی ترامپ به بازرسان آمریکایی پشتیبانی کرد.

افشای شواهدی از دروغگویی پل مانافورت به بازرسان آمریکایی

به گزارش خبرنگاران، در سندی 31 صفحه ای از دادگاهی در واشنگتن به استناد جفری ویلند، از عوامل اف بی آی تاکید شده است که براساس شواهد بعضی از اظهارات پل مانافورت، مدیر وقت کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ که به عنوان اقرار مصلحتی به جرم آورده شده است، نادرست است.

به گزارش اسپوتنیک، این دروغ ها شامل تکذیب تماس هایی با مقام های دولت دونالد ترامپ، ماهیت پرداخت 125 هزار دلار به شرکتی که با او کار می کرد و تعاملات او با کنستانتین کیلیمنیک، وابسته تجاری روس می گردد.

بازرس رابرت مولر، رئیس تیم تحقیقات به آنالیز مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و همچنین اتهام همدستی تیم کارزار انتخاباتی ترامپ و مسکو می پردازد. روسیه مکررا هرگونه مداخله در انتخابات آمریکا را رد می نماید. ترامپ هم اتهام همدستی با روسیه را نمی پذیرد.

در همین حال بازرس رابرت مولر در نامه ای به یکی از قضات فدرال آمریکا خواسته است تا زمان زندانی شدن ریک گیتس، یکی از دستیاران کمپین ترامپ به تاخیر بیفتد چرا که او با چندین مورد از تحقیقات جاری همکاری می نماید. ریک گیتس و پل مانافورت هر دو در جریان تحقیقات اف بی آی درباره مشارکت ادعایی روسیه در انتخابات 2016 محکوم شدند.

مترجم و دبیر: اکرم ترابی

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2755

به "افشای شواهدی از دروغگویی پل مانافورت به بازرسان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای شواهدی از دروغگویی پل مانافورت به بازرسان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید