امباپه: صعود؟ فقط یک نیمه مقابل منچستریونایتد بازی نموده ایم، پاری سن ژرمن باید ترس را کنار بگذارد

به گزارش شیوا مارکت، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید پیروزی خارج از خانه ارزشمند این تیم در اولدترافورد صعودش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تضمین نمی کند.

امباپه: صعود؟ فقط یک نیمه مقابل منچستریونایتد بازی نموده ایم، پاری سن ژرمن باید ترس را کنار بگذارد

به گزارش خبرنگاران، با قطعی شدن غیبت چند مهره کلیدی پاری سن ژرمن از جمله نیمار و ادینسون کاوانی، خیلی ها ناکامی این تیم را در بازی خارج از خانه مقابل منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش بینی می کردند اما این دقیقاً عکس اتفاقی بود که سه شنبه شب در استادیوم اولدترافورد رخ داد.

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه با گل های امباپه و کیمپمبه میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و گامی بلند برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی برداشت.

امباپه که گل دوم برد PSG را به ثمر رساند، پس از بازی گفت: نتیجه خوبی است. ما خوشحالیم اما این فقط نیمه اول است. باید بر این احساس ترسی که داریم غلبه کنیم. طرفداران ما نباید بترسند.

امباپه ادامه داد: فوتبال در زمین بازی انجام می گردد. بدون شک نیمار و ادینسون برای ما بازیکنان مهمی هستند اما آن چیزی که در زمین بازی رخ می دهد، اهمیت دارد و ما در زمین بازی نشان دادیم که چه توانایی هایی داریم. من کمی ناراحتم چون این فرصت را داشتم که گل سوم را بزنم. من فکر می کنم که بازی می توانست 3 بر صفر تمام گردد.

بازی برگشت منچستریونایتد و پاری سن ژرمن ششم مارس (15 اسفند) در خانه پاری سن ژرمن برگزار می گردد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3361

به "امباپه: صعود؟ فقط یک نیمه مقابل منچستریونایتد بازی نموده ایم، پاری سن ژرمن باید ترس را کنار بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: صعود؟ فقط یک نیمه مقابل منچستریونایتد بازی نموده ایم، پاری سن ژرمن باید ترس را کنار بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید