امتحان حضوری؛ جریمه تقلب در امتحان مجازی ، مسئولان علوم پزشکی ارومیه: اعتراض وارد نیست

به گزارش شیوا مارکت، تعدای از دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نسبت به برگزاری مجدد امتحان درس ارتودنسی 2 نظری به صورت حضوری اعتراض دارند.

امتحان حضوری؛ جریمه تقلب در امتحان مجازی ، مسئولان علوم پزشکی ارومیه: اعتراض وارد نیست

گروه دانشگاه خبرنگاران، با شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور دانشجویان در محیط دانشگاه، آموزش مجازی به عنوان راه­کار اصلی ادامه تحصیل دانشجویان و جلوگیری از وقفه آموزشی مورد توجه قرار گرفت و وزات بهداشت دستورالعملی را به منظور ارائه آموزش مجازی به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ارسال کرد.

گفته می شود که دانشگاه ها باید امتحانات برخی از دورس نظری را به صورت مجازی برگزار کنند، اما برخی از اساتید گویا به برگزاری امتحانات مجازی اعتقادی ندارند و می خواهند امتحانات را به صورت حضوری هم برگزار کنند.

گویا دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه دچار این مشکل شدند. به گفته یکی از دانشجویان با وجود اینکه امتحان مجازی درس ارتودنسی 2 نظری برگزار شده، اما استاد مربوطه می خواهد یک بار دیگر به صورت حضوری این امتحان را برگزار کند و این امر موجب اعتراض آنها شده است.

این دانشجوی دانشکده دندانپزشکی می گوید: با توجه به شیوع ویروس کرونا قرار بر این بود امتحانات ما به صورت مجازی برگزار شود و این کار هم انجام شد.

وی در ادامه می افزاید: امتحان درس ارتودنسی 2 نظری به صورت مجازی برگزار شد، حالا استاد مربوطه می خواهد دوباره از ما امتحان را به صورت حضوری بگیرد. وقتی جویای این کار شدیم ادعا می کنند که دانشجویان در این درس تقلب کردند.

این فعال دانشجویی عنوان می کند: با توجه به دستور ستاد ملی کرونا و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، امتحانات دانشجویان باید به صورت مجازی برگزار شود.

در این راستا، یکی از مسئولین دانشکده دندان پزشکی دانشگاه ارومیه به خبرنگار ما می گوید: دانشجویان مشکل خود را به صورت کتبی و رسمی نکرده اند اگر دانشجویان نسبت به این موضوع اعتراضی دارند ابعاد این مشکل باید در دانشگاه بررسی شود. این کار درستی نیست که دانشجویان بخواهند هر موضوعی را رسانه ای و از این طریق مشکل آن ها حل کنند.

این مسئول دانشکده دندانپزشکی می گوید: در دانشگاه، قوانینی وجود دارد که ما را ملزم به برگزاری امتحانات به صورت مجازی کرده است. مسلما اگر قرار باشد امتحان به صورت حضوری برگزار شود برپایه این قوانین خواهد بود.

وی می افزاید: در امتحان درس ارتودنسی 2 نظری تشخیص داده شده دانشجویان در این درس تقلب کردند، به خاطر همین تصمیم گرفته شده تا امتحان این درس به صورت حضوری برگزار شود. اگر بناست این امتحان دوباره گرفته شود مطمئنا با هماهنگی مسئولین مربوطه و رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

این مسئول دانشکده دندانپزشکی می گوید: امکان دارد استاد مربوطه تشخیص به تقلب در امتحان را داده باشد و بخواهد با برگزاری امتحان به صورت حضوری، دانشجو را بسنجد. ما دوست نداریم برای هیچ دانشجویی مشکل پیش بیاید و مسلما این را هم می خواهیم دانشجویان به خوبی آموزش ببینند.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22686

به "امتحان حضوری؛ جریمه تقلب در امتحان مجازی ، مسئولان علوم پزشکی ارومیه: اعتراض وارد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحان حضوری؛ جریمه تقلب در امتحان مجازی ، مسئولان علوم پزشکی ارومیه: اعتراض وارد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید