مشخص تکلیف نحوه آزمون سرانجام ترم دانشجویان تربیت مدرس تا سرانجام ماه رمضان

به گزارش شیوا مارکت، مدیر امور آموزش دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه کلاس های آموزشی دانشگاه تربیت مدرس چهارشنبه، 11 تیر ماه سرانجام می پذیرد، گفت: نحوه امتحانات سرانجام ترم دانشجویان تا سرانجام ماه مبارک رمضان تعیین می گردد.

مشخص تکلیف نحوه آزمون سرانجام ترم دانشجویان تربیت مدرس تا سرانجام ماه رمضان

دکتر محمد یوسفیان در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: پیشنهادات مختلفی در مورد نحوه ارزیابی و امتحانات خاتمه ترم دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس مطرح شده است و این پیشنهادات طی هفته های آینده در شورای آموزشی دانشگاه آنالیز خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر کلاس های آموزش مجازی دانشجویان به خوبی برگزار می گردد و این کلاس ها با استقبال خوب دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس همراه است.

مدیر امور آموزش دانشگاه تربیت مدرس اضافه نمود: ما در ترم جاری حدودا 1300 برنامه درسی برای اساتید تعریف کردیم و در حال حاضر برای 800 استاد و حدود 6000 دانشجو این آموزش ها ارائه می گردد.

یوسفیان تاکید نمود: کلاس های خاتمهی ترم جاری دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس 4 شنبه، 11 تیر ماه به خاتمه می رسد و ارزشیابی دروس آموزشی از شنبه 31 خرداد آغاز می گردد و تا 11 تیر ادامه دارد.

وی در ادامه توضیح داد: امتحانات دروس مدرسی تربیت مدرس نیز از شنبه 14 تیر ماه آغاز می گردد و تا 19 تیر ادامه دارد. همچنین امتحانات دروس تخصصی دانشجویان دانشگاه از شنبه 21 تیر ماه آغاز می گردد و تا چهارشنبه 8 مرداد ادامه دارد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه ثبت اولیه نمرات دانشجویان در سامانه گلستان از 22 تیر ماه آغاز می گردد و تا 15 مرداد ادامه دارد، گفت: دانشجویان از 15 تا 20 مرداد ماه فرصت دارند نسبت به نمرات خود اعتراض نمایند. همچنین ثبت نهایی و قفل نمرات درسی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس از شنبه اول شهریور ماه آغاز می گردد و چهارشنبه پنجم این ماه ادامه دارد.

وی تاکید نمود: انتخاب واحد ترم آینده دانشجویان تربیت مدرس طی روزهای 10 تا 14 شهریور ماه انجام می گیرد و کلاس های درس این دانشگاه از شنبه 29 شهریور آغاز می گردد. دانشجویان 12 تا 15 مهر فرصت دارند نسبت به حذف یا تعویض دروس خود اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این دکتر احمدی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگاران تاکید نمود: در تابستان سال جاری ما برای دریافت امتحانات خاتمه ترم و همچنین برای آموزش دروس عملی زمان بندی خاصی را به منظور حضور دانشجویان در دانشگاه تربیت مدرس تعریف کردیم و به این جمع بندی رسیدیم که امتحانات دانشجویان به صورت حضوری برگزار گردد و کلاس های عملی دانشگاه به صورت فشرده و حضوری در مرداد ماه برگزار شوند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس همچنین خاطر نشان کرد: امتحانات عملی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس اواخر مرداد یا شهریور ماه برگزار خواهد شد. در عین حال تصور می کنیم ترم جاری به هیچ عنوان حذف نگردد و دانشجویان را به حذف ترم توصیه نمی کنیم، مگر این که دلایل خیلی محکم و مشکلاتی نظیر بیماری داشته باشند. اما دانشجویان به صورت دل بخواهی نمی توانند ترم یا درسی را حذف نمایند.

دکتر احمدی از احتمال ادامه دار شدن تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه ها و ارائه آموزش های مجازی دانشجویان در ترم آینده اطلاع داد و گفت: ممکن است ما برای آینده نیز با تداوم شیوع کرونا ویروس روبرو باشیم و با آغاز هوای سرد این جریان مجددا تشدید گردد؛ به همین جهت ممکن است ترم دوم نیز به صورت مجازی برگزار گردد؛ بنابراین احتمال مجازی شدن ترم از نیمه دوم پاییز وجود دارد.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19833

به "مشخص تکلیف نحوه آزمون سرانجام ترم دانشجویان تربیت مدرس تا سرانجام ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف نحوه آزمون سرانجام ترم دانشجویان تربیت مدرس تا سرانجام ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید