امدادرسانی هلال احمر به 10 حادثه رانندگی در ایلام

به گزارش شیوا مارکت، حسین عارفی در گفتگو با خبرنگاران گفت: جمعیت هلال احمر ایلام مثل سنوات گذشته با سه طرح مختلف در حوزه های جوانان، امداد و نجات، داوطلبان همه ساله در خدمت هموطنان است.

امدادرسانی هلال احمر به 10 حادثه رانندگی در ایلام

وی بیان داشت: امسال نیز چون سنوات گذشته این طرح ها شامل امداد و نجات نوروزی، طرح ایمنی و سلامت و نیز طرح سازمان داوطلبان که طرح فرشتگان رحمت است، اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در طرح ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر با برپایی 22 پست ثابت و موقت در مبادی ورودی و خروجی شهرها که همه این پست ها نیز توسط جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان به طور 100 درصدی اداره می شوند، علاوه بر بحث راهنمایی مسافران نوروزی، در بهبود رفتارهای ترافیکی نیز کمک می کنند.

وی ادامه داد: در طرح امداد و نجات که حوزه امداد و نجات جمعیت این طرح را همه ساله اجرا می کنن د و فعالیت پایگاه های ثابت و سیار جمعیت را شامل می شود، خدمات امداد و نجات در سطح جاده های مواصلاتی کشور و به تبع آن در جاده های استان به هموطنان ارائه می شود.

امدادرسانی به 10 حادثه در ایلام

عارفی مطرح کرد: آنچه که از طریق سامانه 112 با همکاران در این چند روز ایام تعطیلات نوروز تماس گرفته شده و همکاران نجات گر استان در صحنه حاضر شدند تعداد 10 حادثه مختلف بوده که مجموعاً 37 نفر حادثه دیده و 16 نفر مصدوم داشته که از این 16 نفر 10 نفر به صورت سرپایی و 6 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی شرح داد: در خصوص تلفات انسانی نیز تا به این لحظه موردی گزارش نشده است.

عارفی بیان نمود: در سطح استان بنا به تجربه ای که در استان شده مجموعاً به دو شکل حوادث مختلف در ایام تعطیلات نوروزی وجود دارد که یکی از آنها حوادث جاده ای است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام مطرح کرد: دسته دوم حوادث مربوط به حوادث کوهستان است، با توجه به اینکه امسال نزولات جوی مناسبی در سطح استان وجود داشته، طبیعت زیبای استان باعث می شود که تعداد زیادی از هموطنان چه به منظور تفرج و تفریح چه به منظور کوهنوردی حرفه ای به نقاط کوهستانی استان سفر کنند و این حوادثی را به دنبال خود خواهد داشت.

وی گفت: مردم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند، از زدن چادر در مسیل ها و حاشیه رودخانه ها و اماکن که به نوعی عرصه آبگیر هستند، خودداری کنند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4422

به "امدادرسانی هلال احمر به 10 حادثه رانندگی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی هلال احمر به 10 حادثه رانندگی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید