انیمه Dragons Dogma؛ عقیده سنتی اژدها

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران: انیمه Dragons Dogma (عقیده اژدها) که اقتباسی از یک بازی ویدیویی از شرکت کپکام است مدتی است بر سر زبان علاقمندان به دنیای انیمه و بازی است. حال نتفلیکس اولین تریلر انیمه Dragons Dogma را منتشر کرده که در ادامه اطلاعات بیشتری درباره آن می خوانید.

انیمه Dragons Dogma؛ عقیده سنتی اژدها

در سال 2012 بود که کمپانی نام آشنای capcom بازی را با عنوان Dragons Dogma منتشر کرد که بسیاری از بازی بازان سر تا سر جهان (مخصوصا غربی ها) به سمت این بازی نرفتند، زیرا معتقد بودند بازی های نقش آفرینی ژاپنی هیچگاه نمی توانند جای عناوین بسیار بزرگی همچون Dragon Age را بگیرند. اما چیزی نگذشت که بازی DD در بین منتقدین و مخاطب های سر سخت بازخورد های مناسبی دریافت کرد که همین موضوع باعث شد بسیاری از بازی بازان قدم هایشان را برای خریدن و انجام دادن این بازی بردارند و از این هدیه ارزشمند کپکام کمال لذت را ببرند.

بازی DD در کمال ناباوری با تمامی بازی های نقش آفرینی ژاپنی تفاوت داشت و بیش از نیمی از ویژگی های بارزش را از بازی های بزرگ نقش آفرینی غربی قرض گرفته بود که همین موضوع باعث شد DD سریعا طرفداران زیادی پیدا کند و با فروش بسیار عالی خود سود زیادی را برای شرکت سازنده یعنی کپکام کسب کند.

بازی عقیده اژد ها (Dragons Dogma) که در سال 2012 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 از سوی شرکت کپکام منتشر شد، در سال 2013 شرکت کپکام نسخه کامل تری از این بازی را با عنوان عقیده اژدها: آریزن تاریک (Dragons Dogma: Dark Arisen) عرضه کرد و پس از پورت آن برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر، در سال 2019 روی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر شد.

انیمه Dragons Dogma که یک انیمه سریالی است و در جهانیی خیالی به نام گرانسیس رخ می دهد، در تاریخ 17 سپتامبر امسال (27 شهریور) از سرویس استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد. برای طراحی و ساخت این انیمه، از ترکیبی از انیمیشن 2 بعدی و 3 بعدی استفاده شده و توسط استودیو انیمیشن سازی Sublimation توسعه یافته است.

داستان بازی

داستان انیمه Dragons Dogma درباره مردی به نام ایتن است (در بازی نام شخصیت اصلی آریزن است) که یک اژد ها قلب او را دزدیده و او را به قتل رسانده است. به همین دلیل با هدف انتقام دریافت از اژدها، به عنوان یک آریزن (Arisen) به زندگی باز می شود. این انیمه سریالی ماجراجویی هیجان انگیز مردی است که هفت گناه کبیره انسان ها توسط شیاطین به چالش کشیده می شود. پوستر سریال نیز همان سه المان اصلی داستان را نمایش می دهد؛ اژدها، انسان، و قلب.

نتفلیکس در سال های گذشته موفقیت قابل توجهی با اقتباس سری Castlevania به یک سریال انیمه ای تجربه کرده است. موفقیت Castlevania (و حتی شاید The Witcher) باعث شده که نتفلیکس اقتباس دیگر بازی های ویدیویی محبوب را نیز در دست ساخت داشته باشد. از جمله این اقتباس های تایید شده می توان به Assassins Creed و Devil May Cry و Hyper Light Drifter اشاره کرد.

انتشار اولین تریلر انیمه Dragons Dogma

بازی عقیده اژد ها (Dragons Dogma) که در سال 2012 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 از سوی شرکت کپکام منتشر شد، در سال 2013 شرکت کپکام نسخه کامل تری از این بازی را با عنوان عقیده اژدها: آریزن تاریک (Dragons Dogma: Dark Arisen) عرضه کرد و پس از پورت آن برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر، در سال 2019 روی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر شد. در اسفند سال 97 بود که اعلام شد قرار است یک انیمه با همین نام بر اساس این بازی ساخته شود و تیر ماه تاریخ دقیق انتشار آن اعلام شد.

انیمه Dragons Dogma که یک انیمه سریالی است و در جهانیی خیالی به نام گرانسیس رخ می دهد، فرار است در تاریخ 17 سپتامبر امسال (27 شهریور) از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شود. برای طراحی و ساخت این انیمه، از ترکیبی از انیمیشن 2 بعدی و 3 بعدی استفاده شده و توسط استودیو انیمیشن سازی Sublimation توسعه یافته است.

در ادامه اولین تریلر انیمه Dragons Dogma که ترکیبی از از داستان و صحنه های اکشن سریال است را مشاهده می کنید:

منبع: vitalmagz و ویجیاتو

تور مالزی: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: برترین ها
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22759

به "انیمه Dragons Dogma؛ عقیده سنتی اژدها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه Dragons Dogma؛ عقیده سنتی اژدها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید