نسخه سالگرد 20 سالگی Beyond Good &ampamp Evil معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش شیوا مارکت، یوبی سافت اعلام نموده که نسخه سالگرد 20 سالگی Beyond Good & Evil از 25 ژوئن (5 خرداد) در دسترس بازیکنان روی کنسول ها و رایانه های شخصی قرار می گیرد.

نسخه سالگرد 20 سالگی Beyond Good &ampamp Evil معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

این بازی یکی از تحسین شده ترین آثار یوبی سافت است که در سال 2003 منتشر شد. داستان بازی در خصوص شخصیتی به نام جید (Jade) است که یک گزارشگر محسوب می گردد که برای کشف یک توطئه بیگانه کوشش می نماید. در حالی که این بازی فروش خوبی نداشت، به یک بازی کالت تبدیل شد و در سال 2011 یک ریمستر HD نیز از آن عرضه شد. اکنون، یوبی سافت و Limited Run Games تایید نموده اند که نسخه تازه بازی در مقایسه با نسخه HD قبلی با چندین ارتقاء عرضه خواهد شد.

گیمر ها می توانند Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition را تا رزولوشن 4K و فریم ریت 60 بازی نمایند. در کنار بهبودهای گرافیکی اضافاتی مانند سیستم ذخیره اتوماتیک، امکان رد کردن صحنه های سینمایی، موسیقی های تازه، محتوای گنج یابی تازه با موضوع گذشته جید و کنترل های بهبود یافته نیز به این بازسازی اضافه شده است. این نسخه بعلاوه با محتوای تازهی از جمله حالت Speedrun، گالری ویژه سالگرد و اچیومنت های بیشتر همراه خواهد بود. در حالی که بازی به صورت دیجیتالی فروخته می گردد، Limited Run Games نسخه فیزیکی Collectors Edition را نیز به فروش می رساند که می توان آن را از 12 جولای (22 تیر) پیش سفارش کرد.

در حالی که بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition یک خبر عالی برای هواداران این مجموعه است، اما بسیاری از اینکه هیچ خبری از Beyond Good and Evil 2 در دسترس نیست، ناامید هستند. این بازی در مراسم E3 2017 معرفی گردید و خبر خاصی از آن نبود تا گزارش هایی مبنی بر اینکه بازی در حال توسعه است، به گوش رسید.

هرچند این بازی به احتمال زیاد روند توسعه مناسبی را طی نمی نماید و فعلا نیز تاریخ انتشاری ندارد. حداقل هواداران می توانند نسخه سالگرد بازی اول سری را در 5 خرداد روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی تجربه نمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1403 بروزرسانی: 4 تیر 1403 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30134

به "نسخه سالگرد 20 سالگی Beyond Good &ampamp Evil معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه سالگرد 20 سالگی Beyond Good &ampamp Evil معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید