اولین رندرهای ردمی K50 پرو فاش شد

به گزارش شیوا مارکت، مدتی قبل شیائومی از گوشی ردمی K50 گیمینگ رونمایی کرد و اگرچه احتمال معرفی دیگر گوشی های این خانواده در همان رویداد مطرح شده بود، اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد. حالا یکی از افشاگران مشهور اولین رندرهای ردمی K50 پرو را منتشر نموده که در این تصاویر تمام جزئیات طراحی این گوشی دیده می گردد.

اولین رندرهای ردمی K50 پرو فاش شد

اول از همه باید به ماژول دوربین بزرگ این گوشی اشاره کنیم که از دو بافت مختلف تشکیل شده و طراحی آن یادآور گوشی های شیائومی Civi و ویوو X60 پرو است. طبق اعلام این افشاگر، بدنه گوشی موردنظر مبتنی بر ابعاد 163.2 در 76.2 در 8.7 میلی متر است ولی اگر برجستگی دوربین را هم لحاظ کنیم ضخامت بدنه به 11.4 میلی متر می رسد.

ردمی K50 پرو از نمایشگر تخت حفره دار استفاده می نماید که این حفره در مرکز بخش فوقانی تعبیه شده است. در سمت راست بدنه دکمه های پاور و تنظیم صدا دیده می گردد و در بخش پایینی هم می توانیم پورت USB-C را مشاهده کنیم. در رابطه با مشخصات سخت افزاری این گوشی هنوز با قاطعیت نمی توانیم صحبت کنیم ولی بر اساس بعضی شایعات مطرح شده، می توانیم انتظار بهره گیری از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را داشته باشیم. برای یادآوری باید بگوییم که نسل قبلی این گوشی با چیپست اسنپدراگون 888 راهی بازار شده است.

بعلاوه می توانیم به احتمال بهره گیری از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و افزایش سرعت شارژ نسبت به نسل قبلی اشاره کنیم. لازم به ذکر است سال گذشته ردمی K40 پرو با شارژ 33 واتی عرضه شد و به نظر می رسد شیائومی برای ردمی K50 پرو باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و سرعت شارژ 120 واتی در نظر گرفته است. هنوز درباره تاریخ معرفی این گوشی گزارش موثقی منتشر نشده است.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29857

به "اولین رندرهای ردمی K50 پرو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رندرهای ردمی K50 پرو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید