اپل تاییدیه یک مک بوک پرو جدید را از FCC دریافت کرد

به گزارش شیوا مارکت، خانواده کامپیوترهای مک بوک پرو اپل قرار است به زودی شاهد یک بروزرسانی سخت افزاری باشد و احتمالا یک لپ تاپ جدید با سایز 16 اینچ نیز به آن اضافه خواهد شد. آخرین بار چند ماه پیش بود که اپل مک بوک پرو را از نظر سخت افزاری بروز کرد، به مدل های 13 و 15 اینچ که دارای تاچ بار هستند، پردازنده جدید افزود و کیبرد آن ها را هم بهبود بخشید.

اپل تاییدیه یک مک بوک پرو جدید را از FCC دریافت کرد

بار دیگر هم باید اشاره کنیم که اپل تعیینا مک بوک پروهایی که مجهز به تاچ بار بودند را بروز کرد و مدل پایه 13 اینچ که فاقد تاچ بار است را شامل هیچ بروزرسانی نکرده است. حالا به نظر می رسد MacBook Pro جدیدی که در موسسه FCC ثبت شده، نسخه جدید مدل پایه مک بوک پرو خواهد بود که فاقد تاچ بار است. آنطور که در مدارک FCC تعیین شده، مدل این نسخه نیز A2159 خواهد بود.

یکی از فایل هایی که توسط FCC منتشر شده، بخش پایینی مک بوک پرو را نشان می دهد که اطلاعات کلی مثل اسم و مدل دستگاه، در زیر این کامپیوتر ثبت خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که در عکس بالا قابل مشاهده است، این نسخه از MacBook Pro به شارژر 61 واتی احتیاج دارد که تنها مک بوک پرو 13 اینچی است که چنین شارژری استفاده می نماید و نسخه های 15 اینچی، شارژر 87 واتی دارند. درواقع این تنها نشانه ای است که به ما می گوید با یک مک بوک پرو 13 اینچی جدید روبرو هستیم.

جدا از این لپ تاپ، چندی است که در شایعات درباره مک بوک پرو 16 اینچی خبرهای مختلفی می شنویم. درواقع اپل می خواهد با کاهش حاشیه های نمایشگر نسخه 15 اینچی این لپ تاپ، یک مدل 16 اینچی روانه بازار کند. همچنین جدا از این موضوع، احتمالا طراحی این مک بوک هم تغییر خواهد نمود و امیدواریم بالاخره مشکل کیبرد آن نیز حل گردد. البته فعلا نباید منتظر مک بوک 16 اینچی باشیم و حداقل باید تا پاییز برای معرفی این محصول صبر کنیم. اما همین که بالاخره پس از دو سال، مدل پایه مک بوک پرو قرار است شامل بروزرسانی سخت افزاری بگردد، خبر خرسند کننده ای است.

منبع: GSMArena

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7397

به "اپل تاییدیه یک مک بوک پرو جدید را از FCC دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل تاییدیه یک مک بوک پرو جدید را از FCC دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید