اگزینوس 990 در گلکسی نوت 20 به اندازه اسنپدراگون 865 قدرتمند خواهد بود

به گزارش شیوا مارکت، طبق گفته یکی از افشاگران حوزه فناوری، به نظر می رسد پردازنده اگزینوس 990 در گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا می تواند قدرتی به اندازه اسنپدراگون 865 پلاس داشته باشد.

اگزینوس 990 در گلکسی نوت 20 به اندازه اسنپدراگون 865 قدرتمند خواهد بود

سامسونگ مطابق معمول در بعضی مناطق نظیر بازار اروپا، گوشی های پرچم دار خود را با پردازنده اگزینوس راهی بازار می نماید. بسیاری از کاربران هم از این مسئله گله دارند و می خواهند سامسونگ دست از این کار برداشته و پرچم داران خود را با پردازنده قدرتمند کوالکام راهی بازار کند. با معرفی سری گلکسی اس 20، این خواسته کاربران به شکل جدی مطرح شد اما ظاهرا سامسونگ بار دیگر میخواهد از همان پردازنده در سری نوت 20 نیز استفاده کند. با این تفاوت که ظاهرا این پردازنده قرار است قدرتی معادل اسنپدراگون 865 پلاس را ارائه دهد.

یکی از افشاگران حوزه فناوری با نام کاربری TheGalox در توییتر، متنی را به اشتراک گذاشت با این مضمون که اگزینوس 990 جدید بسیار بهتر و بهینه اتر از قبل خواهد بود.

سامسونگ مدت هاست که روی تبلیغ محصولات خود، به خصوص پردازنده های اختصاصی اش یعنی اگزینوس تمرکز نموده. معمولا استفاده از پردازنده های اختصاصی باعث بهینه تر شدن و بهبود تجربه کلی کار با یک محصول می گردد، نظیر آنچه که در محصولات اپل شاهد هستیم اما این اتفاق اصلا در سری اس 20 رخ نداد. البته غول کره ای بسیاری از مسائل پیش آمده در این سری را با بروزرسانی های نرم افزاری حل کرد اما هنوز هم کاربران به اندازه کافی از عملکرد این پردازنده رضایت ندارند.

  • مقایسه اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865؛ کدام نسخه از گلکسی اس 20 بهتر است؟

TheGalox در پست خود به صراحت ادعا کرد اگزینوس 990 بکار رفته در گوشی های سری نوت 20 با مدلی که در سری اس 20 استفاده شده تفاوت خواهد داشت و بهینه تر خواهد بود. اما سوال اینجاست آیا واقعا سامسونگ توانسته پردازنده اگزینوس 990 را به گونه ای ارتقا دهد که حتی اسنپدراگون 865 پلاس را به چالش بکشد؟ البته اگزینوس 990 واقعا پردازنده توانمندی است اما بعید به نظر می رسد این ادعا به حقیقت بدل گردد. بنابراین در بهترین حالت امیدواریم حداقل عملکردی مشابه اسنپدراگون 865 را از این پردازنده ببینیم.

نکته جالب اما این جاست که غول کره ای میخواهد نسخه ای از پردازنده های اگزینوس را برای کامپیوترهای ویندوزی نیز فراوری کند و این مساله به خوبی نشان می دهد که این شرکت تا چه اندازه به توانایی های خود در زمینه فراوری پردازنده اعتماد دارد. این در حالی است که تا به این لحظه انتقادهای زیادی به پردازنده های اگزینوس وارد شده.

با این حال باید منتظر ماند و دید در آینده چه پیش خواهد آمد. سامسونگ در تاریخ 15 مرداد از گوشی های سری نوت 20 رونمایی می نماید. تقریبا می توان گفت تا به این لحظه تمام مشخصات فنی این محصولات فاش شده و تنها چیزی که باید به طور دقیق از آن آگاه شویم، قیمت نهایی آن هاست که ظاهرا مبلغ بسیار زیادی هم خواهد بود.

  • تیزر رسمی سامسونگ برای رویداد Galaxy Unpacked منتشر شد

منبع: PhoneArena

طفره: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21931

به "اگزینوس 990 در گلکسی نوت 20 به اندازه اسنپدراگون 865 قدرتمند خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگزینوس 990 در گلکسی نوت 20 به اندازه اسنپدراگون 865 قدرتمند خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید