ایلان ماسک نقدها از خودروهای تسلا را تایید کرد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شرکت خودروسازی تسلا متهم است وسیله های نقلیه با کیفیت نامناسب می سازد. تا به امروز گزارش هایی درباره شکایت مشتریان این شرکت نیز منتشر شده است. به همین دلیل ایلان ماسک در مصاحبه ای نقدها در این باره را تأیید کرده است.

ایلان ماسک نقدها از خودروهای تسلا را تایید کرد

او هنگام مصاحبه با سندی مونرو یکی از کارشناسان تولید به اشتباهات شرکتش اعتراف و فاش کرد چرا مشکلاتی مانند بد رنگ شدن خودرو و طراحی مدل 3 در این شرکت شایع است. او در بخشی از سخنانش گفت: مدتی طول می کشد تا تسلا فرایند تولید را اصلاح کند.

مدیر ارشد اجرایی تسلا توضیح داد این شرکت برای اجرای صحیح جزئیات تولید با چالش هایی روبرو بوده است. طبق نوشته نشریه جالوپنیک طراحی خودروی مدل 3 شرایط عجیبی دارد و مواد مختلف مانند قطعه های پازل کنار هم قرار می گیرند.

از سوی دیگر سازمان ملی بزرگراه ها و ایمنی حمل و نقل آمریکا (NHTSA) تا به امروز چند بار برای خودروهای مختلف تسلا فراخوان صادر کرده است. همچنین این شرکت در نوامبر 2020 میلادی برای 9500 وسیله نقلیه به دلیل اختلالی در سقف فراخوان صادر کرد. در اواخر ماه ژانویه 2021 میلادی بر اساس درخواست NHTSA، تسلا برای 135 هزار خودروی مدل Sو مدلY فراخوان صادر کرد زیرا نمایشگر اطلاعات آنها با اختلالاتی روبرو بود.

ماسک در مصاحبه جدید خود توضیح داد هنگامیکه تسلا تولید را افزایش داد رنگ خودرو به درستی خشک نمی شد زیرا تیم او فرایند ساخت را با عجله انجام می دادند. او گفت: فرایند تولید مثل جهنم است.

از سوی دیگر صندلی های این خودرو نیز ممکن است هنگام نشستن به بخش هایی از بدن آسیب برسانند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28143

به "ایلان ماسک نقدها از خودروهای تسلا را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک نقدها از خودروهای تسلا را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید