تمسخر تسلا سایبرتراک ادامه دارد؛ نوبت به شرکت لگو رسید

به گزارش شیوا مارکت، با وجود اینکه حدود یک هفته از زمان معرفی تسلا سایبرتراک سپری شده، این خودرو کماکان در کانون توجه رسانه های خودرویی واقع شده است. دلیل این مساله را می توان به اتفاقات رخ داده در مراسم رونمایی و البته طراحی عجیب و غریب سایبرتراک نسبت داد. از دید بسیاری از کارشناسان و علاقه مندان، اولین پیکاپ تسلا طراحی ابتدایی و حتی زشتی داشته و از لحاظ نمای ظاهری حرفی برای گفتن در برابر رقبا ندارد، هر چند شاید از لحاظ قابلیت ها و کاربردها اوضاع کاملا متفاوت باشد.

تمسخر تسلا سایبرتراک ادامه دارد؛ نوبت به شرکت لگو رسید

ایلان ماسک ادعا می کند سایبرتراک تعریفی جدید از یک پیکاپ پیشرفته را ارایه کرده و خودرویی است که از ساختاری نابودنشدنی سود می برد. اما ظاهرا این ادعا چندان مورد قبول کاربران شبکه های اجتماعی واقع نشده، زیرا آنها با دستکاری تصاویر یا مقایسه سایبرتراک با اشکال هندسی ساده، به تمسخر این پیکاپ پرداخته اند. جالب اینکه شرکت لگو نیز به این دسته پیوسته و با انتشار عکسی در حساب فیسبوک و اینستاگرام خود، غیر مستقیم به تسلا تاخته است!

این عکس که تصاویر تبلیغاتی تسلا سایبرتراک را در ذهن تداعی می کند، یکی از آجرهای معروف لگو را روی چهار چرخ پلاستیکی نشان می دهد. اما جالب تر از این، عبارتی است که لگو در بخش توضیح پست خود آورده و گفته:

اگر پیگیر خبرهای مربوط به تسلا سایبرتراک بوده باشید، حتما می دانید که شکستن شیشه های این خودرو در برابر پرتاب توپ فلزی کوچک سر و صدای زیادی بر پا کرده است. در بخشی از مراسم رونمایی ایلان ماسک و مدیر دپارتمان طراحی تسلا یعنی آقای فرانز ون هولژاسن (Franz von Holzhausen) قصد داشتند با پرتاب توپ فلزی به سمت شیشه، مقاومت بالای آن را به حاضرین در سالن نشان دهند. اما این بخش از مراسم طبق پیش بینی های قبلی پیش نرفته و خرد شدن شیشه ها سبب بهت و حیرت ماسک و خبرنگاران شد. پس از این ماجرا سایبرتراک به یکی از سوژه های داغ تبدیل شده و از کاربران عادی گرفته تا شرکت های بزرگ، همه به نوعی از آن انتقاد می کنند.

ایلان ماسک از پیش فروش 250 هزار دستگاه تسلا سایبرتراک خبر داد

علاوه بر لگو، کمپانی آلمانی ب ام و نیز اخیرا با انتشار پستی در توئیتر به صورت غیر مستقیم تسلا سایبرتراک را مسخره کرده است. در این پست باواریایی ها عکسی از نسخه ضدگلوله X5 را به نمایش گذاشته و در توضیح آن به مقاومت بالای شیشه ها در برابر شلیک گلوله و البته خرد نشدن آنها در صورت برخورد توپ فلزی اشاره کرده اند.

شایان ذکر است نقدها از تسلا و جبهه گیری در برابر آن چندان هم بی راه نیست، زیرا ایلان ماسک به ادعاهای بعضا مبالغه آمیز شهرت پیدا کرده و هر بار که قرار است محصولی جدید از تسلا معرفی کند، به طور جدی به رقبای بنزینی می تازد. در مراسم رونمایی از سایبرتراک نیز، آقای ماسک فورد F-150 را هدف حملات مستقیم خود قرار داد.

منبع: mashable

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13904

به "تمسخر تسلا سایبرتراک ادامه دارد؛ نوبت به شرکت لگو رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمسخر تسلا سایبرتراک ادامه دارد؛ نوبت به شرکت لگو رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید