این گوشی 18 هزار میلی آمپرساعتی خنده دار به نظر می رسد ولی یک اسمارت فون کامل و رده بالا است

به گزارش شیوا مارکت، همواره در رویداد MWC، بین اسمارت فون های پرچم دار و رده بالای رونمایی شده، چند گوشی عجیب و غریب هم معرفی می گردد.

این گوشی 18 هزار میلی آمپرساعتی خنده دار به نظر می رسد ولی یک اسمارت فون کامل و رده بالا است

اسمارت فون هایی که بیشتر یک خودنمایی، طرح مفهومی و جلب توجه هستند و بسیار کم شاهد عرضه آن ها به بازار بودیم.

سال جاری، شرکت انرجایزر (Energizer) با معرفی گوشی Power Max P18K Pop چنین اوضاعی رقم زده است. گوشی خنده داری که ابتدا غیر کاربردی به نظر می رسد ولی مشخصات یک اسمارت فون کامل و رده بالا را دارد.

ضخامت این گوشی بسیار زیاد است؛ شاید در حدود 18 میلی متر. یعنی به اندازه یک کتاب 500 صفحه ای. حتما وزن این گوشی هم زیاد است و نمی توان به آن گوشی همراه تلقی کرد.

بزرگ ترین ویژگی اسمارت فون جدید انرجایزر بهره گیری از یک باتری با ظرفیت 18 هزار میلی آمپر ساعتی است. باتری ده برابر بزرگ تر از باتری استفاده شده در آیفون 7 و دو برابر گوشی Blackview P10000 که باتری 10 هزار میلی آمپرساعتی دارد.

شرکت Energizer می گوید این گوشی می تواند 200 ساعت پشت سر هم فیلم های با کیفیت بسیار بالا پخش کند یا 50 روز آماده به کار باشد.

همان طور که قابل پیش بینی است؛ می توان این گوشی را یک پاوربانک برای شارژ دیگر دستگاه های همراه استفاده کرد. می توانید به راحتی هدفون و تبلت خود را به گوشی Power Max P18K Pop زده و شارژ کنید.

یک اسمارت فون کامل

استفاده از باتری 18 هزار میلی آمپرساعتی باعث افزایش وزن و ضخامت و کلا نابودی قیافه این گوشی شده است ولی مشخصات یک اسمارت فون رده بالا را دارد.

صفحه نمایش 6.2 اینچی با نسبت تصویر 18:9، پردازنده Helio P70 هشت هسته ای، حافظه رم 6 گیگابایت به همراه فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت اس دی با ظرفیت 128 گیگابایت، اندروید 9 پای و دو سیم کارت بعضی از مشخصات گوشی Power Max P18K Pop هستند.

دوربین پشتی این اسمارت فون سه لنز 12 و 5 و 2 مگاپیکسلی دارد و دوربین جلویی نیز از لنزهای 16 و 2 مگاپیکسلی سود می برد. جالب است، دوربین سلفی این گوشی از نوع پاپ اپ و جهنده است؛ مانند نمونه هایی که از گوشی های چینی مشاهده کردیم.

انرجایزر اعلام نموده این اسمارت فون را ژوئن 2019 با قیمت 600 یورو روانه بازار می نماید.

آیا کسی پیدا می گردد این گوشی را بخرد؟ حتما افرادی برای ماجراجویی یا کاربردهای خاص و از روی دیوانگی سراغ خرید این اسمارت فون عجیب و غریب می روند ولی نمی تواند سهمی از بازار داشته باشد یا فروش بالایی رقم بزند.

ممکن است باتری و شارژ زیاد یک رویای بزرگ برای کاربران باشد ولی نه به قیمت نابود کردن ویژگی های ظاهری یک گوشی.

منبع

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: یک پزشک
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11940

به "این گوشی 18 هزار میلی آمپرساعتی خنده دار به نظر می رسد ولی یک اسمارت فون کامل و رده بالا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی 18 هزار میلی آمپرساعتی خنده دار به نظر می رسد ولی یک اسمارت فون کامل و رده بالا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید