بازداشت 6 نفر از هوادران لیورپول در آستانه جدال حساس نیوکمپ

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- پلیس اسپانیا در آستانه نبرد حساس تیم های بارسلونا و لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ، 6 نفر از طرفداران میهمان را به دلیل اخلال و آشوب بازداشت کرد.

بازداشت 6 نفر از هوادران لیورپول در آستانه جدال حساس نیوکمپ

به گزارش خبرنگاران، تارنمای اسپورت اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: تعداد زیادی از طرفداران لیورپول که برای تماشای بازی تیمشان به اسپاینا سفر نموده بودند در میدان اصلی شهر لارامبلا تجمع نموده بودند.

در جریان این تجمع طرفداران انگلیسی، شهروندان محلی را به داخل آب نمای میدان هل داده و در ادامه اقدام به پرتاب اشیاء به سمت نیروهای پلیس کردند.

علاوه بر این، 2 نفر از کارکنان هتل پلاکا مورد حمله قرار گرفته و 2 نفر دیگر نیز در جریان درگیری ها آسیب دیده و روانه بیمارستان شدند.

افراد دستگیر شده برای یک شبانه روز در بازداشت به سر بردند.

نیروهای امنیتی علاوه بر این 3 هزار بطری نوشیدنی های الکلی را توقیف و از فروش آن جلوگیر کردند.

بدنبال این درگیری ها، باشگاه لیورپول با انتشار بیانیه ای از طرفداران خود خواست تا ضمن احترام به طرفداران و مردم شهر بارسلون، از بروز رفتار خشونت آمیز خودداری نموده و شان فوتبال را حفظ نمایند.

دیدار حساس این دو تیم ساعت 23 و 30 دقیقه امشب و در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم نیوکمپ برگزار می گردد.

ورزشی**3991**9129

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5520

به "بازداشت 6 نفر از هوادران لیورپول در آستانه جدال حساس نیوکمپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 6 نفر از هوادران لیورپول در آستانه جدال حساس نیوکمپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید