بازگشت استراماچونی به استقلال منتفی شد، پرونده سرمربی بسته شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

بازگشت استراماچونی به استقلال منتفی شد، پرونده سرمربی بسته شد

پس از پاسخ باشگاه استقلال به شروط یازده گانه آندره آ استراماچونی، دو مرتبه مهلت ارائه پاسخ نهایی از طرف ایشان توسط باشگاه استقلال تمدید شد. ابتدا تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه و برای آخرین بار تا ساعت 10 صبح پنج شنبه (امروز).

وکیل استراماچونی در پاسخ به مهلت اول گلایه نموده بود که چرا مباحث و اسناد مذاکره در فضای عمومی منتشر می گردد و در خاتمه نوشته بودند که آماده مذاکره هستند. باشگاه استقلال در پاسخ به این نامه نوشت که وقتی به وسیله اینستاگرام سرمربی و همسرشان و رسانه های ایتالیایی بسیاری از مسائل مطرح می گردد، باشگاه هم مجبور است جهت روشن شدن اذهان عمومی اقدام به انتشار مستندات کند. در پاسخ به آمادگی جهت مذاکره، باشگاه خواهان حضور سرمربی در تهران جهت مذاکره شد.

اما در نهایت پاسخ وکیل استراماچونی مجدداً همانی بود که قبلاً منتشر شده. ایشان در آخرین ایمیل و مهلتی که توسط باشگاه استقلال تا ساعت 10 صبح امروز (پنج شنبه) مشخص شده بود، تاکید کردند تا شروط یازده گانه استراماچونی پذیرفته نگردد، اتفاقی رخ نخواهد داد.

به این ترتیب باتوجه به آنکه در هفت روز آینده باید فهرست اولیه تیم استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال گردد، جابجایی تیم برخلاف بسیاری از تیم های لیگ رجحان دچار تاخیر شده، انتهای هفته آینده باید تمرینات تیم شروع و شرایط اردو و مسابقات مشخص گردد و عملاً شروط اعلام شده از سوی آندره آ استراماچونی از طرف باشگاه استقلال غیرقابل اجرا است، ضمن اعلام مختومه شدن این موضوع، تا خاتمه امروز تصمیمات جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

همچنین متاسفانه بعضی رسانه ها با انتشار اخبار کذب و ایجاد امیدهای واهی باعث تشویش بیشتر اذهان طرفداران شده اند. باشگاه استقلال اعلام می کند تا زمان صدور این اطلاعیه هیچ ایمیلی مبنی بر تهیه بلیت هواپیما از طرف استراماچونی برای باشگاه ارسال نشده و اگر لازم باشد متن آخرین نامه رسمی وکیل ایشان منتشر خواهد شد.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14895

به "بازگشت استراماچونی به استقلال منتفی شد، پرونده سرمربی بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت استراماچونی به استقلال منتفی شد، پرونده سرمربی بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید