بازی روگ لایک Reignbreaker برای کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش شیوا مارکت، استودیوی فیزبین (Fizbin)، بازی اکشن و روگ لایک Reignbreaker را برای رایانه های شخصی معرفی نموده است. تاریخ انتشار این بازی در حال حاضر اعلام نشده است.

بازی روگ لایک Reignbreaker برای کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

در بازی Reignbreaker، بازیکنان در نقش کلف (Clef)، یک سرباز کم سن و سال تبدیل شده به یک شورشی آنارشیست، یک پادشاهی دیستوپیایی را ویران می نمایند. از اعماق گستره گوتیک قلمرو ملکه، کلف و گروهی از شورشیان لشکر ماشین های قرون وسطایی با فناوری پیشرفته را در هم می کوبند تا به پناهگاه های Bastion، قلعه ای غول پیکر که در آن ثروت غیرقابل تصور الیت ذخیره می گردد، برسند. بازیکنان باید خزانه های Bastion را غارت نمایند، پادشاهی را در هم بشنمایند و تبدیل به The Reignbreaker شوند.

این بازی با الهامات خود از از سبک پانک قرون وسطایی، انیمه و فرهنگ عامه، تجربه منحصربه فردی را که با دست طراحی شده است به بازیکنان ارائه می دهد. بازی دارای نبرد های وحشیانه و سریع است و بازیکنان می توانند چندین سلاح مختلف را به کار گیرند. این سلاح ها علاو ه بر مبارزه با ماشین ها برای باز کردن در ها و غلبه بر تله ها نیز استفاده می شوند.

Reignbreaker با یک قهرمان زن قدرتمند، شخصیت های عجیب و غریب و داستانی ظاهرا مجذوب کننده درباره قیام و شورش در فضایی دیستوپیایی، یک اثری فانتزی در خصوص درهم شکستن یک سیستم ظالمانه و بازگرداندن قدرت به مردم ارائه می دهد. با توجه به چیزی که از تریلر می توان متوجه شد، بازی حال و هوایی مشابه سریال آرکین دارد. آرکین سریالی اقتباسی است که از بازی ویدیویی لیگ آو لجندز الهام گرفته شده است.

بعلاوه از نظر زاویه دوربین و سبک گیم پلی، به نظر می رسد که این بازی الهاماتی از سری بازی های هیدس نیز داشته است که البته غیرمنطقی هم نیست چرا که هیدس در این سبک بسیار پیروز عمل نموده است. این بازی فعلا برای عرضه روی رایانه های شخصی برنامه ریزی شده و در کنار تاریخ انتشار آن، خبری از عرضه آن روی پلتفرم های دیگر نیز در دسترس نیست.

پوشش لحظه به لحظه و ویدیویی از داخل نمایشگاه گیمزکام در و

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1403 بروزرسانی: 4 شهریور 1403 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30140

به "بازی روگ لایک Reignbreaker برای کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی روگ لایک Reignbreaker برای کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید