بازی Overwatch 2 رسما رونمایی شد

به گزارش شیوا مارکت، شایعه رونمایی شماره دوم بازی Overwatch در رویداد بلیزکان 2019 همانطور که انتظار داشتیم به واقعیت پیوسته است. شرکت بازی سازی بلیزارد از بازی Overwatch 2 رونمایی کرده است. این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دست ساخت است و تاریخ انتشار مشخصی هم ندارد.

بازی Overwatch 2 رسما رونمایی شد

طبق گفته بلیزارد، بازی کننده های فعلی Overwatch تمام نقشه ها و قهرمان های جدیدی که برای Overwatch 2 عرضه می شوند را دریافت خواهند کرد؛ طوری که قرار است بازی کننده های Overwatch و Overwatch 2 با یکدیگر بازی کنند و دو جمعیت متفاوت از بازی کننده ها به وجود نخواهند آمد.

حساب کاربری بازی کننده ها هم روی Overwatch و Overwatch 2 یکسان است؛ یعنی بازی کننده هایی که از بازی اول به بازی دوم کوچ می کنند، به تمام آنلاک ها و لباس ها و تراز خود دسترسی خواهند داشت.

بخش هایی که مختص Overwatch 2 طراحی شده اند و فقط در این بازی وجود خواهند داشت، بخش های PvE بازی هستند؛ یعنی بخش هایی که در آن بازی کننده ها با همکاری یکدیگر در مقابل هوش مصنوعی بازی می کنند.

بلیزارد می گوید که بازی Overwatch 2 قرار است مراحل داستانی مختلف داشته باشد که بازی کننده ها در آن به کمک یکدیگر شرکت خواهند کرد. این مراحل داستانی که در بازی Story Mission نام دارند، بازی کننده ها را در نقش قهرمان های اصلی اورواچ مثل وینستون و تریسر قرار می دهند.

در کنار مراحل داستانی، مراحل دیگری هم به اسم Hero Mission در بازی قرار داده شده اند. بازی کننده ها در بخش Hero Mode به صورت جداگانه برای قهرمان ها امتیاز تجربه دریافت می کنند و می توانند قهرمان های خود را ارتقا دهند. برای مثال، می توان قابلیت Fire Strike شخصیت راینهارت را ارتقا داد تا دشمنان را برای مدتی آتش بزند، یا اینکه بمب شخصیت تریسر را ارتقا داد تا به صورت زنجیره ای دشمنان را منفجر کند. این ارتقاها و قابلیت ها فقط مختص بخش Hero Mission هستند و در دیگر بخش ها نمی توان از آن ها استفاده کرد.

ظاهرا موتور پایه بازی بهبود پیدا کرده و نقشه های PvE بازی، یعنی همان نقشه های بخش داستانی، بسیار بزرگتر از نقشه های بخش رقابتی و PvP هستند. بلیزارد هم چنین می گوید که گرافیک بازی را از همه نظر بهتر کرده اند و حتی در نقشه های PvP هم کسانی که روی Overwatch 2 بازی می کنند، گرافیک بالاتری می بینند.

شخصیت ها هم در Overwatch 2 نه تنها از نظر گرافیکی جزییات بالاتری پیدا کرده اند، بلکه حتی تغییرات کوچکی در طراحی خود خواهند داشت.

در کنار تمام قهرمان های اصلی بازی، قهرمان های جدیدی قرار است در Overwatch 2 حضور داشته باشند. نقشه های جدیدی هم برای این بازی طراحی شد ه اند. با این حال، چه شخصیت های جدید و چه نقشه های جدید، به بازی اصلی یعنی Overwatch خواهند آمد.

در ادامه می توانید تریلر رونمایی Overwatch 2 و تریلر گیم پلی آن را ببینید.

تریلر سینمایی Overwatch 2:

تریلر گیم پلی Overwatch 2:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13092

به "بازی Overwatch 2 رسما رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Overwatch 2 رسما رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید